Sensus Connect Volvo V40 D2

Over de RTI navigatiesystemen van Volvo
Plaats reactie
rtjdamen
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 17.01.2015 - 17:44

Ik ben sinds vandaag de troste eigenaar van een nieuwe V40 Momentum business D2. Nu ben ik natuurlijk gelijk met de sensus connect aan het stoeien gegaan en het valt me op dat ik bij de apps lijst alleen de tunein app kan vinden, op internet vind ik dat er meer apps beschikbaar moeten zijn zoals park en pay en dergelijke.

Doe ik iets verkeerd? of moet ik de dealer nog iets laten installeren?
Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 40979
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

Kijk even in het communicatie board.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
DieselEngineer
1st Gear member
Berichten: 19
Lid geworden op: 18.11.2014 - 08:29

Ik heb exact dezelfde vraag/opmerking. Bij het algemene Sensus Connect topic: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=62865&page=5

De vraag staat overigens uit bij Volvo NL maar nog geen antwoord. Goed om te horen dat ik niet de enige ben.
Delivered: MY2015 V40 D2 D4 Momentum Business - Sensus Connect - Intellisafe pro - Winterline - Power Blue metallic


MY2014 VW Polo Bluemotion TDI

MY2001 SAAB 9-3 2.2TiD
MY1997 Alfa Romeo 164 TS in restauratie
MY1979 VW LT35D campervan
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie van Volvo”