Kapotte lendesteun rechts

Plaats reactie
LeonardF
1st Gear member

De verstelbare lendersteun van de rechter stoel werkt niet meer. De knop draait dol. Hoe dan je de boel openkrijgen. Ik heb ergens gelezen dat eerst het hart uit de knop gehaald moet worden en dat je dan de verstelknop kan verwijderen. Hoe maak je daarna de bekleding los van de rugleuning?
mad
6th Gear member

LeonardF schreef: De verstelbare lendersteun van de rechter stoel werkt niet meer. De knop draait dol. Hoe dan je de boel openkrijgen. Ik heb ergens gelezen dat eerst het hart uit de knop gehaald moet worden en dat je dan de verstelknop kan verwijderen. Hoe maak je daarna de bekleding los van de rugleuning?
Die bekleding van de rugleuning moet dan vervolgens naar boven worden gefrotteld. Drieletterklus..... voor een ervaren monteur is dat gauw een paar uur werk. De stalen beugel is afgebroken óf losgeschoten. Als je met je hand achterin de stoel kunt komen is dat vast te stellen.
Laatst gewijzigd door mad op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
XC70 D5 2009 Ocean Race
LeonardF
1st Gear member

Hartelijk dank!Jammer dat ze bij Volvo niet een soort slipkoppeling inbouwen om kapot draaien te voorkomen. Mijn Lancia Lybra SW had electrische lendesteun die je nooit kapot kon draaien. Ider merk heeft weer wat...
Plaats reactie

Terug naar “V70/XC70 vanaf MY2008”