Werken bij volvo cars gent

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
Plaats reactie
ikke92
1st Gear member

zijn er hier toevallig nog belgen die werken bij volvo cars gent? Ikzelf werk er niet meer maar mijn vriendin nog wel (ze werkt bij een toeleverancier dat vanaf dit jaar ook van volvo is geworden dus nu volvo medewerker)

Mvg.
Volkswagen bora 1.9tdi 100pk bj 2000 aankoop 05/12-tot hij uit elkaar valt
Besteld 2de wagen volvo v40 d3 momentum met nog wat opties/caspian blue/ verwacht midden/eind april
mdc2805
1st Gear member

Ik werk bij Volvo Cars Gent in de eindassemblage
Helspie
2nd Gear member

Is daar nog een mogelijkheid om de fabriek te bezoeken?
Zou graag eens gaan kijken waar ze mijn XC gaan assembleren... :D
Volvo XC60 II inscription T5 2018, maple brown, blond moritz leder interieur, Bowers and Wilkins,...
2015 XC60 D3 MAN Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Winter Pack, Business Motion Pack, Family Pack,Light Pack, Versatility Pack, Geïntegreerde uitlaat, Panoramisch Schuifdak, 20" Candor
mdc2805
1st Gear member

Nee dit is op deze moment niet mogelijk, heb mezelf ook een ocean race gekocht, normaal volgende week levering maar heb deze zelf ook niet kunnen volgen omdat deze in de nacht werd gemaakt. Ik heb wel gans de levensloop van mijn xc kunnen volgen dus ik weet welke fouten erop gemeld zijn, gelukkig bij de mijne geen al te grote.

Geef me een fyonnnummer en ik kan dit voor u ook doen, kan u zelf zegen welke week, welke dag en welk uur hij op lijn komt.
ikke92
1st Gear member

Toch handig he werken bij volvo! Vind het wel spijtig dat die muggenzifters van dsv mij vorig jaar in september aan de deur hebben gezet en dat allemaal omdat je een relatie bent begonnen op het werk en dat je shiftleader niet van me kon winnen met woorden...

Als het zover is ga ik mijn fyonnummer ook doorgeven aan jou
Volkswagen bora 1.9tdi 100pk bj 2000 aankoop 05/12-tot hij uit elkaar valt
Besteld 2de wagen volvo v40 d3 momentum met nog wat opties/caspian blue/ verwacht midden/eind april
Helspie
2nd Gear member

mdc2805 schreef: Nee dit is op deze moment niet mogelijk, heb mezelf ook een ocean race gekocht, normaal volgende week levering maar heb deze zelf ook niet kunnen volgen omdat deze in de nacht werd gemaakt. Ik heb wel gans de levensloop van mijn xc kunnen volgen dus ik weet welke fouten erop gemeld zijn, gelukkig bij de mijne geen al te grote.

Geef me een fyonnnummer en ik kan dit voor u ook doen, kan u zelf zegen welke week, welke dag en welk uur hij op lijn komt.
En kan je de zaken ook een beetje bespoedigen? :D

Wat voor fouten worden er dan zoal gemeld?
Volvo XC60 II inscription T5 2018, maple brown, blond moritz leder interieur, Bowers and Wilkins,...
2015 XC60 D3 MAN Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Winter Pack, Business Motion Pack, Family Pack,Light Pack, Versatility Pack, Geïntegreerde uitlaat, Panoramisch Schuifdak, 20" Candor
mdc2805
1st Gear member

Nee bespoedigen van de xc ocean race kan niet, dit omdat onze leveranciers anders niet kunnen volgen en nu zeker met de missing parts van klapdeuren is dit zeker niet mogelijk.

Meeste fouten die gemeld worden zijn ccc meldingen, dit zijn boutverbindingen maar deze worden meestal direct opgevangen. Echt grote fouten worden er bijna zelden of nooit gemeld omdat wij over voldoende quality inspectors beschikken die zeer veel zien en opvangen.
Helspie
2nd Gear member

Dan zal ik gewoon moeten afwachten...
Dealer wil het Fyonnummer ook niet vrijgeven. :'(
mdc2805
1st Gear member

En waarom zou hij dit weigeren, getuigt niet echt van een goede dealer
Helspie
2nd Gear member

Uitleg van de dealer : "Er is inderdaad een productienummer beschikbaar, we mogen deze echter niet
doorgeven om eventuele productieverstoringen tegen te gaan. Mijn excuses."

Wel vernomen dat wagen half maart geleverd wordt...
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”