Nieuwe V50 gebruiker

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
Dirk_P
1st Gear member

Heren, en Dames Volvo rijders,

Mijn naam is Dirk, en sinds gisteren heb ik een 2e hands V50 overgenomen van een vriend. Het is een leasewagen geweest en perfect onderhouden. De kmstand is 150 000. Ik kom van een Renault scenic die ik ook van dezelfde vriend had overgenomen en waar ik probleemloos een 120000 km mee gereden heb.
Ik moet bekennen dat het een heel andere rijervaring is.. Tot nu toe heel positief. Vat wennen is is de groote van dat schip....Vergeleken met mijn vorige wagen (monovolume) lijkt me de voor en achterbumper wel heel ver weg. Anyway, het is een full option met parkeerhulp voor en achter, rti, xenon, verwarming in de lederen zetels en nog een hoop snufjes die ik nog niet ontdekt heb.
Nu zag ik dat Volvotech een achteruitrij camera set verkoopt die compatible is met het opklapbaar scherm van het motion pack. Ik zou graag zo'n systeem willen laten plaatsen, maar ik woon in Hasselt, en dat is een hele afstand om het door Volvotech te laten doen. Ik had ze gemaild met de vraag of ze geen medewerkers hebben in de buurt, maar dat is helaas niet het geval. Volgen hun zou ik het zelf kunnen, maar dan zou ik eerst een uitgebreide montage handleiding willen inkijken, zodat ik weet waar ik eventueel aan moet beginnen. Vandaar mijn vraag op dit forum. Heeft er iemand een filmpje of fotoreeks van hoe het moet? en wat zijn de ervaringen van de mensen die het zelf gedaan hebben?

mvg

Dirk
snorremans
5th Gear member

Hoi Dirk,

Ik heb ook zelf de achteruitrijcamera gemonteerd van Volvotech, op mijn RTI scherm, als je een beetje handig bent is het zelf te doen, je krijgt er een uitgebreide montage handleiding bij.

Ik heb zelf de uitleg van inbouw trekhaak en achterklep spoiler van Volvo er bij gedaan ( te downloaden op internet ) om te weten hoe en waar je de interieur delen los moet halen.

Suc6 met inbouw. :D
V50 Momentum 2.4 140 PK , 170 PK by Rica, Flint Grey Pearl:2004
Mobility,Winter,Estate,Audioline High Performance, Pioneer TS-WX 610A
Tethys 17 inch,
Spacers 10 mm ( tussen lager en naaf )
Xenon,
Dubbele uitlaat,
Dakspoiler,
Body pakket,
Roofrails zilver,
Sunblinds,
Elektrischverstelb. en verw. lederen stoelen,