Volvorijders,
Heeft hier iemand ervaring met de hondenrekken vqan de webshop hondenrekkekenshop.nl?
mvg
Dirk
hondenrek
-
- 2nd Gear member
Aangezien we hier op het V50 forum zitten ga ik ervan uit dat je daar ook een hondenrek voor zoekt.
Mijn tip: even Marktplaats in de gaten houden en een origineel Volvo rek monteren.
Heb dit zojuist ook gedaan, voor 100 euries een origineel rek gekocht.
Voordeel: past natuurlijk uitstekend en is opklapbaar voor als je het even niet nodig hebt.
Net even op hondenrekkekenshop.nl gekeken naar de pdf van het V50 hondenrek .... krijg je spijt van
Mijn tip: even Marktplaats in de gaten houden en een origineel Volvo rek monteren.
Heb dit zojuist ook gedaan, voor 100 euries een origineel rek gekocht.
Voordeel: past natuurlijk uitstekend en is opklapbaar voor als je het even niet nodig hebt.
Net even op hondenrekkekenshop.nl gekeken naar de pdf van het V50 hondenrek .... krijg je spijt van

Laatst gewijzigd door VolvoV50Ryder op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
V50 1.6D DRIVe MY2010
- koos
- 2nd Gear member
Wij hebben nu een maand of negen een hondenrek in onze V50, een 'Kleinmetall Roadmaster hondenrek- 4 dwarsbalken', bij Zooplus voor 69,-
Bevalt prima, stevig rek, montage aan de achterste hoofdsteunen.
Nadeel:
Het kan niet klappen (en het dus moet verwijderen) als je de bank plat wilt leggen. Maar ook dat is nu met een paar minuten voor elkaar.
Voordeel:
De prijs/kwaliteit verhouding. Het originele Volvo rek is behoorlijk veel duurder
Omdat het een universeel rek is kan hij evt. ook mee naar een andere station, ook is hij daardoor tweedehands makkelijk te verkopen op bijv. Marktplaats.
Koos
Bevalt prima, stevig rek, montage aan de achterste hoofdsteunen.
Nadeel:
Het kan niet klappen (en het dus moet verwijderen) als je de bank plat wilt leggen. Maar ook dat is nu met een paar minuten voor elkaar.
Voordeel:
De prijs/kwaliteit verhouding. Het originele Volvo rek is behoorlijk veel duurder
Omdat het een universeel rek is kan hij evt. ook mee naar een andere station, ook is hij daardoor tweedehands makkelijk te verkopen op bijv. Marktplaats.
Koos
-
- 1st Gear member
Vandaag het rek en het lengterek aangekregen, gelijk gemonteerd en ik ben zeer tevreden met het resultaat. OK, een origineel kan je opklappen, en dat kan het mijne niet. Ik kan wel de achterbank neerklappen zonder het rek te demonteren. Het lengterek past perfect en nu heb ik nog plaats om mijn boodschappen ik de koffer te leggen zonder dan mijn hond er mijt zijn neus in zit. Niks geen gerammel. Prima tevreden en aan een betaalbare prijs.
Indien er interesse is post ik wel een foto.
mvg
Dirk
Indien er interesse is post ik wel een foto.
mvg
Dirk