Een voorzetje: zoals het zich laat aanzien verdwijnt bij de S/V60 T4 de powershift om plaats te maken voor de geartronic. Wat kan voor Volvo de reden zijn om dit te doen? Ik heb ervaring met beide (S40 2.4 en S60 T4) en ze bevielen goed.
Geen ford spullen meervojolvo schreef: Is er belangstelling voor/behoefte aan een topic S/V60 MY2016?Dan, bij dezen ...
Een voorzetje: zoals het zich laat aanzien verdwijnt bij de S/V60 T4 de powershift om plaats te maken voor de geartronic. Wat kan voor Volvo de reden zijn om dit te doen? Ik heb ervaring met beide (S40 2.4 en S60 T4) en ze bevielen goed.
Even de verbruikscijfers bekeken (met dank aan www.be en se), maar er is nauwelijks verschil tussen een handbak en de geartronic. Dat was bij de powershit wel anders. Heb het dan wel om de genormeerde CO2 uitstoot.vojolvo schreef: Is er belangstelling voor/behoefte aan een topic S/V60 MY2016?Dan, bij dezen ...