afstandsbediening voor centrale deurvergrendeling

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
Plaats reactie
rolf
Starter

Hallo allemaal,

Ben sinds een maand de trotse eigenaar van een V70 2.5 TDI uit 1997.

Ben helemaal blij, alleen miste ik een afstandsbediening voor de deuren. Er zit wel central lock op maar dat werkt alleen met de sleutel. Heb nu een draadloos setje gekocht om alsnog met een afst.bed. te kunnen werken. Alleen moet dat ingebouwd. Het schema v.d. fabrikant is te sumier. Heb inmiddels wel de central lock/alarm control gevonden onder het stuur en de kabelboom bestudeerd.
Wordt echter niet veel wijzer omdat een hoop kleuren niet matchen met dat van de afst.bed.unit.

Heeft iemand ervaring met het inbouwen van zo'n afst.bed. unit aan het central lock systeem van een V70?

Graag jullie bericht hierover.

Rolf Breemer
Herzie
1st Gear member

Hallo,

zeer interessant. Net een V40 op de kop getikt, ook met centrale vergrendeling zonder afstandsbediening. Ik volg deze topic met veel interesse, helaas nog geen antwoorden.
Mag ik vragen waar je dat setje gekocht hebt Rolf ? Bij volvo-dealer of gewoon algemene auto-handel ?

vriendelijke groeten,

Frederik
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”