Hallo allemaal. Mijn naam is Ferry en sinds 2 weken geleden rij ik een S60 2.4 edition (170pk). Van mijn S40 heb ik afscheid moeten nemen.
In deze auto zit er een spaceball pook. Wat ik merkte tijdens het rijden is, dat de pook wat wiebelde. Als je de pook vastpakt, dan zit er een kleine speling met de stang die eronder zit. Weet iemand of je de pook gemakkelijk (en zonder schade) kan loshalen?
Alvast bedankt!
Spaceball pook wiebelt
- Forza Volvo
- 2nd Gear member
Weet toevallig iemand ook als men deze pook ook in een V70 kan plaatsen????
Hans
Hans
V 70 T5 Mobilytiline
- liquid_force
- 6th Gear member
heb wel eens gehoord dat je het in een 30 minuten schijnt om te kunnen bouwen ... was vorig weekend bij een lokale sloper hier en die had er gewoon een aantal liggen (in goede staat) je bent straks toch in zweden dus kijk eens rond zou ik zeggenForza Volvo schreef:Weet toevallig iemand ook als men deze pook ook in een V70 kan plaatsen????

- Forza Volvo
- 2nd Gear member
Bedankt voor je snelle reactie(maar je hebt ook een snelle auto
)
Zal eens kijken of ik wat kan vinden in Sweden.
Hans

Zal eens kijken of ik wat kan vinden in Sweden.
Hans
V 70 T5 Mobilytiline
-
- 1st Gear member
Daar zijn ze dan heerlijk laat mee.NOS schreef:Die spaceball pook wordt nu ook geleverd op de V70
Net als met het leveren van de 2.0T in de S60 en nóg later in de V70. Een prachtig blok, dat veel lekkerder rijdt dan een (bijna) gelijk geprijsde 2.4 170pk. En dat terwijl dat blok al vanaf het begin in bijv. Italië geleverd werd (om belastingtechnische redenen)
- FrankM
- 4th Gear member
Da's interessant... Toen wij vorig jaar onze nieuwe S60 kregen, belde de verkoper mij enigszins bedremmeld op: er was af fabriek een spaceball gemonteerd terwijl wij nog zo duidelijk hadden gezegd dat niet te willen. Vanzelfsprekend hoefden we deze accessoire niet te betalen, maar of we 'm dan wel asjeblieft wilden laten zitten want eruit halen en omruilen voor een standaard zou een langdurige, ingrijpende reparatie worden.liquid_force schreef:heb wel eens gehoord dat je het in een 30 minuten schijnt om te kunnen bouwen ...
Uiteindelijk vind iedereen het een enorm kek iets in de auto en is het prima dat 'ie is blijven zitten. Maar de dealer gaf niet het "30 minuten"-gevoel
Gr/F
V60 T6 TE MY20 Inscription (lines: Luxury, Winter, Audio, Inscription Plus, Intellisave Pro, Versatility, Park Assist, Verw. voorstoelen)
V60 T5 PS MY11 Sum+BPP+DSL+SL
S60 2.0T MY06 Sum
V60 T5 PS MY11 Sum+BPP+DSL+SL
S60 2.0T MY06 Sum
- interceptor
- 2nd Gear member
Iemand een fotootje van die spaceball pook ???
Kan het me niet inbeelden !!!
Kan het me niet inbeelden !!!
- liquid_force
- 6th Gear member
in TOPIC schrijft ook Bart Simpson dat het te doen is ...FrankM schreef: Uiteindelijk vind iedereen het een enorm kek iets in de auto en is het prima dat 'ie is blijven zitten. Maar de dealer gaf niet het "30 minuten"-gevoel
spaceball?