Nieuw hier op het forum, ik heb gisteren een V50 2.0 Sport uit 2011 gekocht, mijn Mini Cooper uit 2004 ingeruild (met pijn in het hart, dat wel; ik zou liegen als ik zei dat de Volvo niet ook uit praktische overwegingen is, maar ik was wel "om" toen ik vorige week een mooie dikke V50 zag).
Een van de dingen die mij opvalt als ik Google op plaatjes van V50s, dat ik erg val op de koplampen met donker binnenwerk. Bijvoorbeeld:

En:

Waar ik niet helemaal uitkom is welke varianten er allemaal zijn van koplampen. Zijn die hierboven bijvoorbeeld hetzelfde? Het lijkt of de lampen van de zilveren auto wat lichter zijn, maar dat kan ook aan de lichtval of aan het kleurverschil van de auto zelf liggen. Mijn auto heeft zilver/chroom/reflecterend materiaal aan de binnenkant en natuurlijk is er de variatie halogeen/xenon (ik heb xenon), maar daar houdt wat ik aan "harde feiten" kan vinden een beetje op, zowel via Google als hier op het forum (excuus als het wel te vinden was op het forum, misschien kan iemand me dan in de goede richting wijzen). Bij de diverse leveranciers zie ik verschillende vervangende koplampen, zowel echt aftermarket (de diverse angel/devil/etc. eyes, daar heb ik het dus niet over, dan kun je waarschijnlijk eindeloos doorgaan) als vervanging voor de standaard lampen, maar ook daar kom ik er niet echt uit wat nou de mogelijke varianten zijn. Wie kan hier wat helderheid (

Groet,
Eelke