Aanpassing D4, wie durft?
- LtStone
- 4th Gear member
- Berichten: 706
- Lid geworden op: 03.12.2013 - 14:16
- Locatie: Amstelveen
Tsja even op logica:
ELKE buis waar er sprake is van:
1) boost of vacuüm zuigen zou NIET van een (te) flexibel materiaal mogen /moeten zijn, natuurlijk knijpt ie dicht als hij vacuum zuigt, mocht het materiaal het toelaten. Dus iets harders, alu, siliconen etc.
2) bij iedere verplaatsing van gas(sen) en vloeistof(fen) zou er moeten worden gestreefd naar een zo goed mogelijke doorstroming. Daar horen "rare" (knijp)bochten, obstakels en dergelijke niet bij.
Dus ik kan me helemaal scharen achter de persoon van Swedespeed, als hier sprake is van bovenstaande. Ergo ik zou je ook adviseren deze buis te vervangen als er sprake is van "knijpen" net als ALLE buizen overigens, zoals turbo buizen en dergelijke.
Succes
ELKE buis waar er sprake is van:
1) boost of vacuüm zuigen zou NIET van een (te) flexibel materiaal mogen /moeten zijn, natuurlijk knijpt ie dicht als hij vacuum zuigt, mocht het materiaal het toelaten. Dus iets harders, alu, siliconen etc.
2) bij iedere verplaatsing van gas(sen) en vloeistof(fen) zou er moeten worden gestreefd naar een zo goed mogelijke doorstroming. Daar horen "rare" (knijp)bochten, obstakels en dergelijke niet bij.
Dus ik kan me helemaal scharen achter de persoon van Swedespeed, als hier sprake is van bovenstaande. Ergo ik zou je ook adviseren deze buis te vervangen als er sprake is van "knijpen" net als ALLE buizen overigens, zoals turbo buizen en dergelijke.
Succes
V40 T4 2001 zwart
S60 T5 2003 zwart
S60 T5 2003 zwart
- TimothyJames
- 2nd Gear member
- Berichten: 97
- Lid geworden op: 09.07.2014 - 12:53
En... is er al iemand geweest? 
