mooi het staat de auto heel goedRSV50 schreef: Afgelopen vrijdag nieuwe velgen voor de zomerbanden laten monteren. Heb gekozen voor antraciet R velgen omdat het bij zwart best goed staat. Gecombineerd met het crème wit lederen interieur is het geheel niet donker. Ben er blij mee![]()
Smaken blijven verschillen en de topic starter en ik vinden het mooie velgenRha007 schreef: Ik vind zelf de r-velgen niet zo smoelen onder een V50. Voor onze V50 hadden we als winterset ook r-velgen, maar vanwege de looks heb ik deze set onlangs verkocht.
Ben blij dat de medussa's er weer onder zitten.Maar als je van wieldoppen naar lichtmetaal gaat, dan snap ik dat je er content mee bent.
ik heb de velgen hier gekocht http://www.leosautoservice.nl/index.phpmeeuw schreef: @m1karabijn Waar hebben jullie die velgen gekocht en hoeveel waren ze? 15" of 16" ?
Je/jullie hebben helemaal gelijk hoor, het een kwestie van smaak en als je deze velgen wel mooi vind dan gewoon lekker doen.m1karabijn schreef:Smaken blijven verschillen en de topic starter en ik vinden het mooie velgenRha007 schreef: Ik vind zelf de r-velgen niet zo smoelen onder een V50. Voor onze V50 hadden we als winterset ook r-velgen, maar vanwege de looks heb ik deze set onlangs verkocht.
Ben blij dat de medussa's er weer onder zitten.Maar als je van wieldoppen naar lichtmetaal gaat, dan snap ik dat je er content mee bent.
maar ik vind het vreemd dat een R-Design velg van een V70 niet zou smoelen onder een V50
ik wil niet overkomen als een beterweter maar een velg vind ik een keuze van de persoon zelf.
bij mijn keuze voor de R velg ging ik uit van de R-Design van Volvo
dus van standaard naar een R-Design van de V50, Roofrails in kleur, Spiegelkappen in kleur,Siteskirts R-Design en
de R Velgen
ik vind het wel smoelen![]()
![]()