hallo allemaal,
ik heb met mijn v40 een probleem.
soms als de motor warm is, en ik zet de auto uit, om hem dan weer te starten dan loopt ie op twee poten.
soms pakt ie naar tig keer starten weer normaal aan, maar meestal blijft ie dan op twee poten lopen.
ik heb andere bobines erop gezet, nieuwe bougies en nieuwe bougiekabels. ging een tijdje goed maar nu is het probleem er weer.
kunnen bobines die kapot zijn soms wel en soms niet doen?
in mijn ogen is het zo dat als een bobine kapot is dan is ie kapot en doet ie het niet, en niet soms wel en soms niet.
groeten michel
bobines kapot?
- lint
- Geartronic member
Welkom.
Dat is een vervelend probleem, opvallend is wel dat na vervanging van onderdelen van de ontsteking alles even goed werkte. Het is verstandig de ontstekingsinstallatie en het brandstofsysteem goed na te lopen en te controleren op defecten.
Dat is een vervelend probleem, opvallend is wel dat na vervanging van onderdelen van de ontsteking alles even goed werkte. Het is verstandig de ontstekingsinstallatie en het brandstofsysteem goed na te lopen en te controleren op defecten.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
- volvo-s40
- 4th Gear member
bobines vervangen ... voor nieuwe of 2e hands ?
Kabels en vooral stekkers nakijken die willen nog wel eens broos worden.
en over wat voor een bak hebben we het eigenlijk ? een phase 1 of 2 ? turbo ding ?
Kabels en vooral stekkers nakijken die willen nog wel eens broos worden.
en over wat voor een bak hebben we het eigenlijk ? een phase 1 of 2 ? turbo ding ?
Laatst gewijzigd door volvo-s40 op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
! WARNING ! DO NOT F*ck with my VOLVO. Serious Injury of Death May Occur.