Alarm uitschakelen?

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
Plaats reactie
Marjolein
Starter

Hoi, ik heb een vraagje over mijn alarm, hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb een V70 en ga daar morgen mee op vakantie naar Frankrijk. Als ik onderweg moet tanken en naar binnen ga om te betalen gaat mijn alarm af omdat mijn honden dan nog in de auto zitten. Ik wil dus het alarm uitzetten maar hoe doe ik dat :roll: :roll: :roll: ???
Alvast bedankt!
locus
3rd Gear member

Bij een v40 kun je de auto op slot doen (zonder alarm inschakelen) door dit met de sleutel te doen ipv afstandsbediening. Ik weet niet of dit hetzelfde is bij een v70

en anders....
...hoe waaks zijn de honden?
Marjolein
Starter

Ok bedankt!!!!!!! Ik kreeg ook al een mail van iemand die hetzelfde zei als jij, gewoon met de sleutel!

Enne......mijn honden zijn niet waaks :wink:
locus
3rd Gear member

Marjolein schreef:Ok bedankt!!!!!!! Ik kreeg ook al een mail van iemand die hetzelfde zei als jij, gewoon met de sleutel!

Enne......mijn honden zijn niet waaks :wink:
Goldenretriever(s)?

Wij kwamen er pas naar een jaar achter dat de auto ook zonder alarm op slot te krijgen was.. :oops:
Summum
6th Gear member

In mijn V50 zit een knopje op de dakconsole boven de achteruitkijkspiegel, waarmee je de bewegingssensor kunt uitschakelen.
Als je dat knopje indrukt voordat je de sleutel uit het contact haalt (er brandt dan een heel klein oranje lampje in het knopje) kun je daarna de sleutel er uit halen en de auto met de AB op slot doen.
Het alarm werkt dan wel op de deuren, maar niet meer op interieurbewegingen.

Wellicht heeft een V70 ook zoiets?
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
interface
4th Gear member

Klopt, zit helemaal onderaan, bij de middenconsole.
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”