Hallo allen,
Ik ben sinds kort een eigenaar van een Volvo s60 2001
De Volvo heeft een navigatiesysteem met uitklapscherm (clarion) en een originele telefoonhouder/carkit van een waarschijnlijke Nokia 3210 of nog ouder model. De carkit waar de telefoon in word gezet zit op een originele Volvo steun (waarschijnlijk origineel Volvo omdat het precies dezelfde crème kleur heeft als het interieur. Ik zou deze 2 heel graag willen verwijderen voor wat nieuwer spul. De steun, bedrading evenals het microfoontje bij de middenspiegel wil ik hergebruiken
Is dit makkelijk zelf te doen of moet ik met wat dingen rekening houden?
Alvast bedankt.
Navigatiesysteem verwijderen
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Foto van het geheel wel even handig.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
-
- 1st Gear member

Laatst gewijzigd door mister jingles op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- kevinwalter
- 5th Gear member
- Contacteer:
https://www.dropbox.com/s/ugtogpbc3ctpt ... 0.jpg?dl=0
Gewoon een normale radio(niet originele). Kan je er zo uithalen zonder problemen!
Gewoon een normale radio(niet originele). Kan je er zo uithalen zonder problemen!
- V60 T8 Polestar Engineered, 2020.
- S80 V8, MY2006 SUMMUM, Full options behalve; 4C, alle opties voor de achterbank
- V70R Handbak 2004, TME Uitlaat, downpipe.
- S80 V8, MY2006 SUMMUM, Full options behalve; 4C, alle opties voor de achterbank
- V70R Handbak 2004, TME Uitlaat, downpipe.