Telefoon achteraf inbouwen in XC90

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
albertjan
Starter

Ik ben een troste eigenaar van een mooie XC90 AWD.
Maar aangezien ik veel bel in de auto heb ik een bluetooth carkit aangeschaft. Nu ben ik niet echt te spreken over de kwaliteit van deze carkit.

Maar aangezien ik al ervaringen heb met ingebouwde telefoons in de volvo ben ik van plan om dat in te laten bouwen. Maar mijn dealer denkt dat dat niet mogelijk is, maar hij weet het niet zeker.

Weet hier iemand een dealer die dat wel kan, of een website? want volgens mij moet het wel kunnen, want de knoppen 1 t/m 9 zitten er wel (terwijl je 5 t/m 9 nergens voor kan gebruiken)en 2 lege knoppen (voor * en #).

Kan iemand mij helpen?
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Jouw dealer heeft het bij het rechte eind, het kan niet, en dat is zeker.
albertjan
Starter

maar waarom zitten dan de knopjes 5 t/m 9 op het middenconsole? en 2 lege knoppen?
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Er zitten 10 voorkeuze knopjes voor je radio (de toetsen 1 t/m 0) en voor de symetrie 2 ook nog blinde knopjes in de onderste rij.
Qua front wijkt een radio met telefoon idd nauwelijks af van een radio zonder telefoon, met telefoon staat het abc dan nog op de toetsen 1-0 en heb je een "simkaartlaatje" aan de rechterzijde van je radiotoestel, dat is ook een blind plaatje als je geen telefoon hebt..
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”