Beste medeliefhebbers
Ik zit met volgende dillema. Na een hele avond ebay'en en dergelijke ben ik er nog steeds niet uit welke boostmeter ik ga aanschaffen.
Feit is dat ik het wil en moet hebben omdat mijn auto recent getuned is geweest.
Als opties zijn er de dure IPD installatie maar dan spreken we over 120€ en dat is teveel. En de meter geeft aan in psi en ik heb liever bar
Dan is deze: http://www.ebay.co.uk/itm/37mm-Compact- ... 58c701e374
goedkoop en compact en ik zou hem graag op de stuurkolom zetten. Boren of plakken in mijn dashboard doe ik liever niet. Daarmee vallen de grotere metertjes ook al af want die lijken mij te groot om op de stuurkolom te plaatsen. Ze gaan dan mijn zicht versperren op de andere tellers.
Laat ik nu liefst een meter hebben met een wijzer ipv een digitaal cijfer..
Ik geraak er maar niet uit. Wat hebben jullie steken?
turbodruk meter
-
- Starter
Ik heb mijn metertje in het linker ventilatierooster gezet. Lamellen eruit, zelf een mooi plaatje gemaakt en daar de meter in. Het ziet strak uit en mooi in het zicht.
Het metertje heb ik van showoffimports en kostte iets van 70 euro. In het donker prachtig maar overdag zie je er geen fluit op omdat de lens 'gesmoked' is.
Ik zag van de week dat bij aliexpress de metertjes compleet met houder en al voor een 25 euro te koop staan maar dan weet ik niet of het wat is..
Het metertje heb ik van showoffimports en kostte iets van 70 euro. In het donker prachtig maar overdag zie je er geen fluit op omdat de lens 'gesmoked' is.
Ik zag van de week dat bij aliexpress de metertjes compleet met houder en al voor een 25 euro te koop staan maar dan weet ik niet of het wat is..