Hoi,
Ik rij alweer anderhalf jaar met het Sensus Connect system, redelijk naar tevredenheid (behalve de slechte DAB+ ontvangst dan). Maar er zijn twee dingen ik niet niet helemaal snap (of gewoon niet logisch zijn):
- Als ik de navigatie stem mute door op de "on/off" knop te drukken (terwijl de navigatiestem actief is natuurlijk), hoe krijg ik die dan weer aan? Enige manier die ik kan vinden is door opnieuw de route te laten berekenen. Moet makkelijker kunnen. Ik kan wel de stem aan- en uitzetten in het "nav" menu, maar als ik hem met de "on/off" mute, werkt dat ook niet meer...
- Als ik aan de telefoon ben (en dat ben ik heel vaak in de auto) is de enige manier om mijn mic te muten in het telefoonmenu. Nogal omslachtig. Iemand daar iets slimmers voor gevonden toevallig?
Thanks!
Sensus Connect mute
- ssdroog
- 2nd Gear member
Ik kwam er vanmorgen achter dat als je in het menu "Begeleidingsinstructie herhalen" kiest, de navigatie stem weer actief is
Iemand nog tips voor het muten van de telefoon?

Iemand nog tips voor het muten van de telefoon?
Volvo V60 D2 MY2014.5 Powershift Summum, Black Sapphire Metallic, Pandora velgen, Business Pack Connect, Winter Line, Scandinavian Line, DAB+
- Get!em
- 3rd Gear member
Voor je telefoon niet, behalve de rode knop 
Voor je DAB+: 1) haal je telefoon lader uit de 12V aansluiting 2) Vraag bij de dealer om een software update vanwege ontvangsproblemen, je krijgt dan een update voor de hele media gedeelte. Beide werkte bij mij prima.
Mogelijk werkt het muten (telefoon danwel navigatie) ook door de grote aan/uit knop te gebruiken, nog nooit geprobeerd eigenlijk. Voor CD's en Radio werkt dat wel namelijk.

Voor je DAB+: 1) haal je telefoon lader uit de 12V aansluiting 2) Vraag bij de dealer om een software update vanwege ontvangsproblemen, je krijgt dan een update voor de hele media gedeelte. Beide werkte bij mij prima.
Mogelijk werkt het muten (telefoon danwel navigatie) ook door de grote aan/uit knop te gebruiken, nog nooit geprobeerd eigenlijk. Voor CD's en Radio werkt dat wel namelijk.