Afgelopen zomer op vakantie viel mij op dat er nogal wat windgeruis bij het achterraam vandaan kwam.
(Ik had pauze en zat voor de verandering eens achterin mijn auto. Best geinig overigens.

Bij nadere inspectie tijdens de volgende pauze viel mij op dat de driehoekjes bij het achterraam niet meer in de rubbers zaten.
Toen gelijk zelf wat zitten prutsen, maar is met blote handen onmogelijk om zo even te doen.
Thuis dacht ik: Meh... Straks beschadig ik de boel.
Nu is hij recent voor een beurt geweest bij de Volvo dealer en gelijk gevraagd of ze daar naar konden kijken.
Eind van de dag weer opgehaald. Driehoekje zat nog steeds niet in de rubbers (1 kan bijna helemaal). Nagevraagd en kreeg het volgende antwoord:
"Die horen niet helemaal in het rubber te zitten, en het is ook niet zo erg."
Een beetje beduusd/teleurgesteld liep ik terug naar mijn auto.
Ik wilde dit even met jullie delen en vragen of deze bij jullie nog wel netjes in de rubbers zit?
Zo ja, dan ga ik zelf nog maar eens prutsen en anders nogmaals terug naar de dealer.
Vind het best lelijk staan plus er loopt natuurlijk gewoon vocht naar binnen. Geen idee waar dat heen gaat/kan gaan.
Op moment van schrijven helaas geen foto. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.

Update:
Geschikte foto gevonden:
http://www.volvocars.com/SiteCollection ... ior_13.jpg
Hier lijkt het driehoekje op de rubber te liggen... Maar erg goed is het niet zichtbaar.

Ben benieuwd naar jullie reacties!