Hoi allemaal,
Wat kun je het beste gebruiken om recente frisdrankvlekken van je stoel te krijgen. Ik heb een v50 met half leer half stof bekleding.
thnx vast voor het meedenken
karel
Frisdrank over je stoel
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
Voor het leer met een sloffe doek afnemen en drogen, daarna met leeronderhoudsmiddel het leer behandelen.
Het stoffen deel met een tapijtreiniger of een bekledingreiniger van de autoshop.
Het stoffen deel met een tapijtreiniger of een bekledingreiniger van de autoshop.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
- ChrisV40
- 2nd Gear member
Snoetepoets... Gewoon in de supermarkt. Dat zijn doekjes om de snoetjes van je kinderen mee te poetsen en daar krijg je haast alles mee uit haast alles. Geen grapje... Ik gebruik het overal voor. Frisdrank kan het zeker aan. En daarna misschien nog nawassen met een milde reiniger en voeding voor het leer.
-
- 1st Gear member
Dank alvast voor de antwoorden.lancer schreef: Ik wist niet dat er half stof half leer is geleverd op een S40/V50? Weet je zeker dat het leer geen t-tec is?
Naar aanleiding van "Lancer" (thnx!!) moet ik mijn bericht even nuanceren:
Ik kon toch niet meer op de naam komen: het is inderdaad t-tec
Grtz
Karel
Volvo v50 1.6D S/S Sport Navi 2010 Grijs 17 inch spartacus
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
Wil je het goed en snel doen, ga dan naar een professionele poetser. Die hebben het materiaal en het is zo klaar, binnen een kop koffie.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
- Camino
- 2nd Gear member
Moet zelf ook zeggen dat het t-tec materiaal erg vlek-vast is. Zit er eenmaal een vlek in dan krijg je hem er bijna niet meer uit. Poetsen maakt het vaak erger. De bekleding is echt een van de zeer weinige zaken waar ik niet tevreden over ben. Ik heb bovendien al een scheurtje in de bestuurders stoel zitten op een plek waar ik al bij veel V50's ook al een scheurtje gezien heb. Sterk materiaal vind ik het zeker niet.