Gister voor t eerst getankt, en uit gewoonte de dagteller gereset.
Nu zie ik in de voc app het gemiddelde verbruik denk ik na reset, want schommelt heel veel. Maar ik wil ook totaalverbruik zien in de app, kan dat ergens?
Dan heb je nog het prestatiesdisplay, die heb ik niet gereset, daar staat het gemiddelde nog wel. Als ik die ook reset via rit, is dan nergens meer het totaalverbruik te zien? Ik kan in dit display overigens alleen maar kiezen voor schaal 1, 10 of 100, meer lukt niet, zou wel handig zijn.
Ofwel, ik kan totaalverbruik nergens vinden, zou toch wel fijn zijn, want kan me zo voorstellen dat na accu eraf oid alles automatisch gereset wordt, terwijl je dat eigenlijk wel wilt bewaren. Einde zuinig rijden sport, of kijk ik ergens overheen?
Verbruik: VOC vs display en resetten
- SRI
- 3rd Gear member
Goede tip, staat aan, dus data is er dan in ieder geval.
Maar zou toch mooi zijn als ik het of in voc of in prestaties of in boordcomputer kon zien.
Jammer maar helaas. Andere kant, heb ik weer andere dingen om me druk over te maken
Maar zou toch mooi zijn als ik het of in voc of in prestaties of in boordcomputer kon zien.
Jammer maar helaas. Andere kant, heb ik weer andere dingen om me druk over te maken