Aangezien ik om de hoek werk, gelijk even langs geweest om hem in het echt te zien.
De foto's hebben al eerder op Facebook gestaan, maar verdwijnen na enige tijd uit beeld.
vier meter, zesennegentig centimeter en drie millimeter... Zegmaar 5 meterarnoud schreef: Hoe lang is die auto eigenlijk? Ziet er uit als eentje waar je niet echt een stad mee in wilt, geen enkel gaatje waar je die in krijgt...
En zo zie je maar weer dat mensen verschillende indrukken hebben.m-kliko schreef: Mooie foto's!
Ik blijf alleen, net zoals bij de XC90, deze velgen echt niet mooi vinden.
Ze lijken wel van plastic...![]()
![]()
Oogt niet stoer, sportief en sterk in mijn ogen. Dat is toch wel wat een velg een beetje moet doen. Je gooit er immers ook geen staal met wieldoppen op...![]()
Haha, geinig dat jij het wel helemaal tof vind.diesel01 schreef:En zo zie je maar weer dat mensen verschillende indrukken hebben.m-kliko schreef: Mooie foto's!
![]()
Oogt niet stoer, sportief en sterk in mijn ogen. Dat is toch wel wat een velg een beetje moet doen. Je gooit er immers ook geen staal met wieldoppen op...![]()
Dit is een velg die in navolging van de MB Maybach een soort van gesmeed uiterlijk heeft, ik vind hem chic.
100 PUNTEN! Eensch!diesel01 schreef:En zo zie je maar weer dat mensen verschillende indrukken hebben.m-kliko schreef: Mooie foto's!
![]()
Dit is een velg die in navolging van de MB Maybach een soort van gesmeed uiterlijk heeft, ik vind hem chic.
Mijn indruk was dat het model er in werkelijkheid er beter uitziet dan op de foto's. Wat direct opvalt is dat ie erg laag en breed oogt. Vergelijkbaar met de Concept Coupé uit 2013. Die was alleen een stukje korter. De lengte van 5 meter is dan ook gigantisch. De achterzijde valt mee, proporties lijken juist. LED verlichting is prachtig.Walter schreef: Guido, wat is jouw indruk van de auto? Voor zover je objectief kunt zijn![]()
Ik vind onze S60 qua maat prima.....arnoud schreef: Dat valt nog mee, maar een halve meter langer dan mijn S60. Vast wel kritieke 50cm in veel situaties, maar toch![]()