Gisteren hebben we een C30 voor "erbij" gekocht. eigenlijk keken we al een tijdje met vlagen naar zoiets, maar sind mijn vrouw haar auto ( Ford Ka) waarschijnlijk totall heeft gereden, is het wat versneld. Het is een redelijke complete geworden, we hadden eigenlijk maar 4 eisen: d2 motor , telefoon bluetooth, stoelverwarming, trekhaak (al was het laatste niet erg hard, kan altijd later erbij)
Maar goed, toevallig tegen een hele complete aan gelopen zaterdag, en de knoop doorgehakt. Kan zij ook weer fatsoenlijk naar haar werk, en tevens een leuke vakantieauto.
Maar.........er zit ook XENON verlichting in, en dat had nou net niet gehoeven.
Kun je makkelijk dat eruit knikkeren, en vervangen door voetjes voor een H7 lampje?
XENON kan eruit?
- wim de jong
- 5th Gear member
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: 29.03.2005 - 16:41
- Locatie: Leusden
- Contacteer:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door wim de jong op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
De volgende VOLVO's al gereden:
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
- strui901
- 3rd Gear member
- Berichten: 421
- Lid geworden op: 12.06.2014 - 17:26
- Locatie: Overijssel
Nee,
Xenon heeft ballasten en starters.
Aanpassen kan maar is duurder dan een paar nieuwe lampen schat ik zo in.
Xenon heeft ballasten en starters.
Aanpassen kan maar is duurder dan een paar nieuwe lampen schat ik zo in.
Volvo V70 2.0t 5cyl 5sp manual Momentum MY2006 - TE KOOP
Volvo V50 D5 6sp manual Edition II MY2008
VW Passat Variant 1.9TDI 100pk Trendline MY2001
Opel Corsa 1.2 MY2007
VW Golf 1.9TDI 90pk Trendline MY2000
Volvo 340 1.4 DL MY1987
Volvo V50 D5 6sp manual Edition II MY2008
VW Passat Variant 1.9TDI 100pk Trendline MY2001
Opel Corsa 1.2 MY2007
VW Golf 1.9TDI 90pk Trendline MY2000
Volvo 340 1.4 DL MY1987
- Carfreak
- 7th Gear member
- Berichten: 5224
- Lid geworden op: 03.11.2007 - 17:26
- Locatie: Twente
Xenon voor Halogeen? Volgens mij heb je de primeur. In 99,9% van de gevallen wil men juist andersom 
WAAROM???

WAAROM???
Volvo V70 2.4/ 140pk Black Sapphire Edition MY04
Volvo S80 2.5t Summum GT6 MY08 Volvotune
Mercedes C180 Estate Avantgarde 7tronic MY15
Volvo S80 2.5t Summum GT6 MY08 Volvotune
Mercedes C180 Estate Avantgarde 7tronic MY15
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33132
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Ben inderdaad benieuwd waarom je dat eruit zou willen.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- Marcnij
- 5th Gear member
- Berichten: 2169
- Lid geworden op: 27.03.2013 - 18:13
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
Als het van die extreem blauwe after market meuk is, kan ik me het wel voorstellen.
Alhoewel je dan ook kunt overwegen om er een paar andere xenon pitten met een lagere kleurtemperatuur in te zetten.
Uitbouwen zou dan ook geen probleem moeten zijn trouwens.
Ik kan me echter niet voorstellen waarom je origneel xenon zou willen vervangen door halogeen.
Alhoewel je dan ook kunt overwegen om er een paar andere xenon pitten met een lagere kleurtemperatuur in te zetten.
Uitbouwen zou dan ook geen probleem moeten zijn trouwens.
Ik kan me echter niet voorstellen waarom je origneel xenon zou willen vervangen door halogeen.
Vorig: MY2011 Volvo V50 1.6D DrivE S/S Kinetic, Business line, Winter line, Black Saphire
Vorig MY2011 Volvo C70 D3 Geartronic, Summum, Magic Blue
Geen Volvo meer
. Huidig: BMW 118i Corporate Executive Sport. autoloos
Vorig MY2011 Volvo C70 D3 Geartronic, Summum, Magic Blue
Geen Volvo meer
- wim de jong
- 5th Gear member
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: 29.03.2005 - 16:41
- Locatie: Leusden
- Contacteer:
Omdat ik een bloedhekel heb aan verblindend licht aan tegenliggers met XENON.
En nu zelf zo'n eikel? Nee dus.
Als je lelijke en schuttingwoorden weglaat, zeg ik niets als ik weer een eikel tegenkom met zo'n verblindend licht als tegenligger.
Ik ga dan waarschijnlijk andere koplamp units kopen waar gewone H7 lampjes inzitten......waarschijnlijk via de sloop.
Dan de bestaande units verkopen via MP oid.
En edit: nee, het is origineel VOLVO, de C30 is R-design met navi, xenon etc etc.
En nu zelf zo'n eikel? Nee dus.
Als je lelijke en schuttingwoorden weglaat, zeg ik niets als ik weer een eikel tegenkom met zo'n verblindend licht als tegenligger.
Ik ga dan waarschijnlijk andere koplamp units kopen waar gewone H7 lampjes inzitten......waarschijnlijk via de sloop.
Dan de bestaande units verkopen via MP oid.
En edit: nee, het is origineel VOLVO, de C30 is R-design met navi, xenon etc etc.
Laatst gewijzigd door wim de jong op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
De volgende VOLVO's al gereden:
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
-
- 6th Gear member
- Berichten: 2570
- Lid geworden op: 03.07.2006 - 23:34
Er zit een luxury line op dus affabriek xenon. Niet mogelijk om te wisselen naar h7 halogeen. Je krijgr foutmeldingen en de koplamp zal uitschakelen. Ook softwarematig is dit niet te veranderen. En net als de rest vraag ik me af waarom je dat zou willen...?
Lichtbeeld is erg goed mits netjes afgesteld en nieuwe lampen zijn te krijgen via lichtex.de zoals meerdere op het forum al hebben gedaan. Je kan ook kiezen voor lagere kelvin waarde bijvoorbeeld 4000k of nog geler.
Lichtbeeld is erg goed mits netjes afgesteld en nieuwe lampen zijn te krijgen via lichtex.de zoals meerdere op het forum al hebben gedaan. Je kan ook kiezen voor lagere kelvin waarde bijvoorbeeld 4000k of nog geler.
Laatst gewijzigd door V50 R op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
- Berichten: 8547
- Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
- Locatie: Tussen EBBR en EBAW
Origineel xenon verblindt toch niet ?
Ik heb nog nooit een Volvo met OEM Xenon me weten verblinden, ik zou eerst eens kijken als je de auto ziet komen aanrijden.
OEM Xenon heeft automatische hoogteregeling, staat dus altijd goed
Ik heb nog nooit een Volvo met OEM Xenon me weten verblinden, ik zou eerst eens kijken als je de auto ziet komen aanrijden.
OEM Xenon heeft automatische hoogteregeling, staat dus altijd goed
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
-
- 6th Gear member
- Berichten: 2570
- Lid geworden op: 03.07.2006 - 23:34
Verblind idd niet, automatische hoogteverstelling op de achteras zorgt er ook voor dat je geen andere units kan plaatsen. Alleen wim heeft andere ervaringen zoals ik het lees. Misschien ervaar je het anders als je zelf achter het stuur zit wim, je zicht is véél beter en daardoor minder last van ander verkeer in de avond.
En mbt de d2, wel goed kilometers draaien en zo nu en dan wat "doorrijden" op de snelweg ivm egr/roetfilter. Heeft dit blok echt nodig!
En mbt de d2, wel goed kilometers draaien en zo nu en dan wat "doorrijden" op de snelweg ivm egr/roetfilter. Heeft dit blok echt nodig!
- wim de jong
- 5th Gear member
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: 29.03.2005 - 16:41
- Locatie: Leusden
- Contacteer:
Inderdaad, het is een luxury-line......alles zit er wel op, schuif/kanteldak, navi, stoelverwarming, trekhaak, cruise, tel moduul, parkassist, premium sound en stuurbediening..
ik zal het nog ff aanzien, maar voor mij was deze wagen bijna een dealbreaker toen ik hoorde/zag van xenon.
't is dat ik anders een rotweekend had met mijn vrouw, (en dat moet je altijd vermijden)......dus maar genomen na een prima proefrit !!
En km maakt mijn vrouw wel.......ongeveer 25-30 k per jaar.
Een D2 blok is fijn, heb precies dezelfde in de V50 (leswagen) zitten, en daar heb ik al bijna 210000 opzitten, zonder enige problemen.
ik zal het nog ff aanzien, maar voor mij was deze wagen bijna een dealbreaker toen ik hoorde/zag van xenon.
't is dat ik anders een rotweekend had met mijn vrouw, (en dat moet je altijd vermijden)......dus maar genomen na een prima proefrit !!
En km maakt mijn vrouw wel.......ongeveer 25-30 k per jaar.
Een D2 blok is fijn, heb precies dezelfde in de V50 (leswagen) zitten, en daar heb ik al bijna 210000 opzitten, zonder enige problemen.
Laatst gewijzigd door wim de jong op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
De volgende VOLVO's al gereden:
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
- JTC30
- 3rd Gear member
- Berichten: 322
- Lid geworden op: 06.04.2015 - 20:46
De xenon is automatisch hoogteverstellend dus is er geen verblinding.
Verder is de standaard halogeen behoorlijk slecht bij Volvo's..
Qua verblinding heb je alleen te maken met verkeerd ingebouwde verlichting, dus after market zonder lenzen en zonder automatische hoogteverstelling.
Ik denk dat Wim bij xenon aan oude Golfjes denkt die after market door Sjonnies versjonnied zijn..
Verder is de standaard halogeen behoorlijk slecht bij Volvo's..
Qua verblinding heb je alleen te maken met verkeerd ingebouwde verlichting, dus after market zonder lenzen en zonder automatische hoogteverstelling.
Ik denk dat Wim bij xenon aan oude Golfjes denkt die after market door Sjonnies versjonnied zijn..
Laatst gewijzigd door JTC30 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
1998 Peugeot 106 1.5d Accent - 259k naar 273k in 5,5 maand
2006 Peugeot 206 1.4hdi air line - 226k naar 270k in 1 jaar en 3 maanden
2008 my2009 Volvo C30 1.8 sinds 30-3-2015 van 136k nu op 222k+
2006 Peugeot 206 1.4hdi air line - 226k naar 270k in 1 jaar en 3 maanden
2008 my2009 Volvo C30 1.8 sinds 30-3-2015 van 136k nu op 222k+
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Berichten: 9370
- Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
- Locatie: Veendam
- Contacteer:
Ook de vorige serie Audi A4 met projectorlampen verblind als je er xenon in stopt, en bij de C30 van een collega kon ik het ook zien dat de xenon lampen er eigenlijk niet in hoorden.JTC30 schreef:Ik denk dat Wim bij xenon aan oude Golfjes denkt die after market door Sjonnies versjonnied zijn..
Verder ziet Volvo xenon er goed uit. Niet blauw, en eigenlijk nooit te hoog.
Mocht Wim er toch vanaf willen dan zijn er genoeg vrijwilligers op het forum die ze vast willen ruilen.
Jammer dat het technisch niet mogelijk blijkt te zijn.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi

Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
- Marcnij
- 5th Gear member
- Berichten: 2169
- Lid geworden op: 27.03.2013 - 18:13
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
OEM xenon kan wel degelijk te hoog staan en dus verblindend zijn.
De automatische hoogte regeling regelt t.o.v. de basis instelling, die gewoon met een stelschroef op het lamphuis kan worden afgesteld.
Bij twijfel dus even langs de garage om de afstelling te laten controleren.
Voor de APK is er een max en min hoogte waartussen de lampen gesteld moeten zijn.
Je kunt de lampen dus ook nog wat lager dan de max stand laten stellen.
Ik heb ze juist op max laten zetten, erg plezierig op de onverlichte wegen waar ik dagelijks rij.
De automatische hoogte regeling regelt t.o.v. de basis instelling, die gewoon met een stelschroef op het lamphuis kan worden afgesteld.
Bij twijfel dus even langs de garage om de afstelling te laten controleren.
Voor de APK is er een max en min hoogte waartussen de lampen gesteld moeten zijn.
Je kunt de lampen dus ook nog wat lager dan de max stand laten stellen.
Ik heb ze juist op max laten zetten, erg plezierig op de onverlichte wegen waar ik dagelijks rij.
Laatst gewijzigd door Marcnij op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Vorig: MY2011 Volvo V50 1.6D DrivE S/S Kinetic, Business line, Winter line, Black Saphire
Vorig MY2011 Volvo C70 D3 Geartronic, Summum, Magic Blue
Geen Volvo meer
. Huidig: BMW 118i Corporate Executive Sport. autoloos
Vorig MY2011 Volvo C70 D3 Geartronic, Summum, Magic Blue
Geen Volvo meer
- lancer
- 6th Gear member
- Berichten: 3143
- Lid geworden op: 31.05.2006 - 17:06
Volvo is behoorlijk conservatief met de hoogte instelling. Af fabriek zijn ze meestal iets te laag ingesteld.
Een originele af fabriek Xenon van Volvo heeft mij in mijn herinnering nog nooit weten te verblinden. Alleen Renault en Mercedes springen er in mijn gedachten nog wel eens uit.
Daarnaast, volgens mij heeft deze zelfs meesturende Xenon lampen? Als dat zo is, dan zeker laten zitten. Het meesturen van de lampen geeft veel beter zicht in bochten en dan met name de langzame bochten op 80+ wegen. Bijkomend voordeel; nog minder verblindend voor de tegenligger.
Een originele af fabriek Xenon van Volvo heeft mij in mijn herinnering nog nooit weten te verblinden. Alleen Renault en Mercedes springen er in mijn gedachten nog wel eens uit.
Daarnaast, volgens mij heeft deze zelfs meesturende Xenon lampen? Als dat zo is, dan zeker laten zitten. Het meesturen van de lampen geeft veel beter zicht in bochten en dan met name de langzame bochten op 80+ wegen. Bijkomend voordeel; nog minder verblindend voor de tegenligger.
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1520
- Lid geworden op: 13.11.2008 - 21:59
Ik denk als Wim wat nachtelijke uren met xenon heeft gereden dat hij wel om is...
Ik heb hier nog een V40 staan zonder daar ben ik laatste in het donker mee weg geweest. Pff wat een gloeiend spijkers zijn dat...
Nee voor mijn Xenon maar wel origineel dat petjes blauw hoef ik niet.
Maar hoe denk je de hoogte regeling weer terug te brengen??
Bij weg schrijven Xenon zal de auto hoogte regeling ook weg zijn...
Nee verkeerd afgestelde H7 zijn lekker..
Ik heb hier nog een V40 staan zonder daar ben ik laatste in het donker mee weg geweest. Pff wat een gloeiend spijkers zijn dat...
Nee voor mijn Xenon maar wel origineel dat petjes blauw hoef ik niet.
Maar hoe denk je de hoogte regeling weer terug te brengen??
Bij weg schrijven Xenon zal de auto hoogte regeling ook weg zijn...
Nee verkeerd afgestelde H7 zijn lekker..
Was één V90
-
- Starter
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 17.01.2016 - 08:27
Hoi Wim, ik wil eventueel wel met je ruilen als dat kan!
Ik heb halogeen lampen en zou graag xenon willen. We kunnen even uitzoeken hoe dat werkt.
In ieder geval een keer proberen de units over te zetten. Stuur me anders maar een PM
Ik heb halogeen lampen en zou graag xenon willen. We kunnen even uitzoeken hoe dat werkt.
In ieder geval een keer proberen de units over te zetten. Stuur me anders maar een PM
-
- 6th Gear member
- Berichten: 2570
- Lid geworden op: 03.07.2006 - 23:34
Overzetten is niet mogelijk als gevolg van software. Is niet te programmeren etc. Fora staan er vol mee, naast volvoforum ook swedespeed enz., zoveel mensen die dit al geprobeerd hebben bij deze modellen.
Dus als je xenon orgineel wil bij volvo dan zal je een auto moeten kopen met xenon,of zonder als je dat niet wil.
Dus als je xenon orgineel wil bij volvo dan zal je een auto moeten kopen met xenon,of zonder als je dat niet wil.
Laatst gewijzigd door V50 R op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Starter
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 17.01.2016 - 08:27
Wouw oke, dat is jammer. Thanks voor de info
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33132
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Maar fora stond vol met van halogeenlamp naar xenon en niet andersom toch?
Is idd meesturend en heerlijk op de c30, heb het ook op de v40 maar daar merk je stuk minder van.
Premium Audio heeft hij trouwens niet, is High Performance en ik zou hem nog even twee jaar op je zaak zetten. Lekker met 14% bijtelling!
Is idd meesturend en heerlijk op de c30, heb het ook op de v40 maar daar merk je stuk minder van.
Premium Audio heeft hij trouwens niet, is High Performance en ik zou hem nog even twee jaar op je zaak zetten. Lekker met 14% bijtelling!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra