Inmiddels 36 jaar, papa van een zoon en in april komt er een 2e zoon bij

Wat doe ik graag: spelen met mijn zoontje, Windsurfen & knutselen en rijden in de Volvo.
Voorgaand aan deze auto heb ik een 74’er 144 gehad en een 74’er 145 S.
Maar nu…… Na 2 jaar in de stalling te hebben gestaan ben ik mijn 76’er 245 weer op de weg aan het helpen.
Een aardige lijst aan verbeterpunten moet ik zeggen, maar we pakken alles stap voor stap aan.
Over de auto:
Import California begin 2000 door Stuurman classics.
Alle bonnen zijn aanwezig vanaf de 2e eigenaar in California welke de auto 20 jaar in bezit heeft gehad.
In NL als 1e eigenaar een autobekleder welke de auto in de verschoten kleur groen geeft her bekleed alcantara en stof (foto’s volgen) en de auto heeft omgebouwd van B21 injectie naar een B200 Carb LPG en de 4 bak overdrive naar een AW71 automaat uit een sloop 87’er 245 ook dit is vastgelegd in de historie.
Ondertussen is de auto bijna 4 jaar in mijn bezit.
Na 2 jaar rijden en 2 jaar stalling kwam de auto met alleen een lampenwissel door de APK heen (kwaliteit)
Eind van de maand is de auto 40 en voor mij weer betaalbaar te rijden, ik ga hem 2 dagen per week gebruiken als woon werk vervoer. De overige dagen pak ik onze andere auto.
Wel heb ik meteen een vraag aan jullie over mijn ontsteking, daar mijn auto een verzameling is van diverse motoren/bakken lijkt het er op dat men de ontsteking van de B21 in de B200 heeft gezet.
Werkte altijd prima, maar nu heb ik de vonk even nagekeken en die is geel i.p.v. blauw uit de bougie kabel, dat moet beter kunnen! Na mijn verdeelkap eraf gehaald te hebben zie ik geen contactpunten (?) hebben jullie wellicht tips wat voor ontsteking dit is en wat ik er aan kan doen /vervangen?
Dankjewel voor jullie hulp!
Groeten,
Joost