Vorig jaar een uitnodiging ontvangen van de dealer voor een polestar upgrade, meerdere malen op Volvo/polestar websites er over gelezen, hier op het forum meerdere langs zien komen die de upgrade gedaan hebben; dus na lang wikken en wegen dacht ik; ik ga is een balletje opgooien bij de baas en leasemaatschappij. Nou daar kwam ik mooi van een koude kermis thuis: het kon niet. WAT???? Het mag wel, maar voor deze motor (D4 MY15) is geen polestar upgrade beschikbaar volgens de dealer. Ik heb daarna dus mijn VIN ingevuld op de polestar site, en dan staat er dat het wel kan

De dealer was echter niet te overtuigen het kon echt niet volgens de beste meneer. tsja...
Het is ook geen ramp hoor, 190 pk 400nm maakt me nog steeds wel erg blij hoor. Maar ik vind het toch wel vreemd dat anderen met exact dezelfde auto/motor de upgrade wel hebben kunnen doen en ik kan niet

Zijn hier anderen die recentelijk de polestar upgrade hebben uitgevoerd, of hebben willen doen waarbij het niet kon? Ik zou graag andere ervaringen horen hierover.