Na een handmatige reset ( de truuk met de dagteller en contact ) brand het lampje van de LPG ook niet meer. Schakeld wel over op LPG maar is dus niet meer zichtbaar. Is toevallig het lampje stuk gegaan of kan dit gebeuren bij de handmatige reset?
Nu toch maar naar de dealer of zijn er nog andere oplossingen?
LPG lampje uit
- Okke
- 4th Gear member
Hey...
Da's vreemd. Kan idd het lampje zijn. Overigens heb je als het goed is ook nog een indicatie bij je km-tellerstand. Daar staat "LPG" als ie op lpg rijdt (in het LCD gedeelte). Als je start dan rijdt ie even op benzine, je hoort een klik en de tank en pas dan staat er "LPG". Tenminste, dat is bij mij wel zo (ik heb een 2003 dash).
Da's vreemd. Kan idd het lampje zijn. Overigens heb je als het goed is ook nog een indicatie bij je km-tellerstand. Daar staat "LPG" als ie op lpg rijdt (in het LCD gedeelte). Als je start dan rijdt ie even op benzine, je hoort een klik en de tank en pas dan staat er "LPG". Tenminste, dat is bij mij wel zo (ik heb een 2003 dash).
V40
-
- Starter
Hoi Okke, juist dat lampje brand niet meer!
-
- Starter
LPG komt niet meer in het display te staan, maar rijd 100% zeker wel op gas.
-
- Starter
Het lampje blijkt stuk te zijn. Hoe kom er erbij?
- Okke
- 4th Gear member
V40-Bifuel schreef:LPG komt niet meer in het display te staan, maar rijd 100% zeker wel op gas.
Even twee dingen:V40-Bifuel schreef:Het lampje blijkt stuk te zijn. Hoe kom er erbij?
-Lampje in de schakelaar zelf (Heb je een echte bifuel, dus met schakelaar in je dash met LPG erop). Kan je daar van onderen (via radio eruit) niet bij er om deze eruit te drukken?
-Je dashboard. Dat is een LCD indicatie (alleen bifuel af fabriek). Dat is niet iets wat zomaar stuk gaat en je zelf kan doen lijkt mij...
Maak er anders eens een foto van met een pijltje wat er precies niet werkt...mischien dat het dan wat duidelijkere wordt en meer mensen kunen helpen.
V40