Volgens mij is dat de knop om het interieurdeel van het alarm af te zetten, als ik het fout heb kan je auto misschien wel ontploffen bij het indrukken van de toets.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
Inderdaad de knop om de interieursensor van het alarm uit te schakelen.
In dit geval ontploft de auto direct bij een poging tot inbraak in plaats van dat het alarm af gaat
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers '60 Fordson Dexta smalspoor Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
fredhead schreef:
Inderdaad de knop om de interieursensor van het alarm uit te schakelen.
In dit geval ontploft de auto direct bij een poging tot inbraak in plaats van dat het alarm af gaat
VET!
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey
Het schakelt de deadlocks van de auto uit. Als je normaal de auto op slot doet, hoor je na ongeveer 30-60 seconden nog een geluid. Die zijn de deadlocks, en die kan je uitschakelen met de knop. Waarschijnlijk is de auto dan ook van binnen te openen, maar daar ben ik niet zeker van.
Laatst gewijzigd door E.Werker op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Klopt, en als je òòk alarm hebt wordt tegelijkertijd de interieursensor en bewegings-/hellingshoeksensor uit.
Maar uh, is dit niet gewoon een gevalletje RTFM?
V90 Cross Country B5 PRO MY21 Denim Blue Metalic V70 T5 GT8 Nordic+, Polestar, Luxery Line, Family Line, MY15 Electric Silver Metallic
XC70 D5 H6 Summum, Season Line, Design Sport Line 2007 Electric Silver Metallic
V40 1.9D SPORTS EDITION 2003 virtual blue