Bestaan er afdekdopjes voor een verwijderde plafond handgreep??

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
Elvis
2nd Gear member

Hallo allemaal,

Vanwege mijn lengte (183 cm) en de hoek waarin ik mijn stoelzitting heb staan komt ik met mijn hoofd nog wel eens tegen de handgreep in het plafond aan.
Kan ik de handgreep eenvoudig verwijderen en bestaan er dan originele afdekdopjes voor de (vermoedelijke) gaten die ik dan overhoud?

Om alle bijdehandjes voor te zijn.... O-) mijn stoelzitting meer achterover stellen is voor mijn geen optie.
Als (ex)-hernia patient krijg ik onherroepelijk last van een afgeknepen bovenbeen wanneer ik de stoelzitting laat zakken.

Alvast bedankt voor de reacties!
Cupra Formentor VZ (11-2022) 7-Speed DSG, 310 pk, 4WD, ACC, afn. trekhaak
V40 T5 R-Design Polestar (1-2017) Winterline, 8-speed GT, ACC, BLIS, standkachel, afn. trekhaak
V40 T3 R-Design Polestar (2-2014) Winterline
V50 2.4 Kinetic (11-2004)
lancer
6th Gear member

Volgens mij niet. Je kunt wel een hele nieuwe hemelbekleding krijgen zonder gaten op die plek (MY016 heeft de handgreep standaard niet meer), maar dat is een hele dure oplossing.

Wellicht dat er ergens anders in de auto afdekdoppen in de juiste kleur gebruikt worden die los verkrijgnaar zijn en je met een beetje lijm op de juiste plaats vast kunt zetten.
Plaats reactie

Terug naar “V40”