Niet omdat er iets mankeert aan een van de auto's, maar om de simpele redenen dat wij de kofferruimte van de V50 toch te klein vinden voor onze Berner Sennen. Daarbij heb ik altijd de wens gehad om een automaat te rijden.
Het is uiteindelijk een Volvo V70 D4 Geartronic Limited Luxury Line met oa een schuif-/kanteldak, parkeersensoren voor en achter, stoelverwarming en Volvo On Call. De V70 is van Januari 2013 en heeft 61000km gelopen.
Het enige wat ik direct aan de auto laat doen, is het blinderen van de ramen vanaf de B-stijl. Niet omdat het alleen lekker smoelt, maar ook om te voorkomen dat onze hond niet in de volle zon zit. De blindering is een tint lichter dan wat er nu op de V40 zit (zie foto) en ben ervan overtuigd dat dit niet zal misstaan.
Toekomst plannen voor de auto zijn:
- de velgen die eronder zitten tot winterset omdopen en BOR velgen aanschaffen voor in de zomer.
Heb hier nog wel enige twijfel over omdat ik niet weet hoe een V70 met standaard onderstel op 19" wielen rijd. Ook zijn de banden die er nu onder zitten zgan.
- achteruitrijcamera in laten bouwen door volvotech.
Ik heb dit nu op de V40 zitten en vind dit echt een heerlijke optie.
De auto verwachten wij eind volgende week.
Omdat jullie gek zijn op plaatjes, heb ik wat plaatjes toegevoegd van onze huidige auto's en onze nieuwe auto