In 2009 heb ik mij al eens voorgesteld, zie dit topic; http://www.volvo-forum.nl/search.php?mo ... 35&page=51
Na deze S40 heb ik in 2010 (of was het in 2011...?) een V50 gekocht. Na ongeveer 2 jaar was ik weer toe aan wat nieuws. De toen nieuwe V40 was mij iets te duur en ik kreeg bij de Hyundai garage ook meer voor de Volvo terug dan bij de Volvo dealer! . Ik heb toen een nieuwe i30 met 18" gekocht waar ik geen moment spijt van heb gehad. Het was, zeker gezien het geld, een erg fijne auto. Na twee jaar en 90.000km zonder problemen maar weer eens wat anders. Dat was eind 2014. Weer bij de Volvo dealer wezen kjjken naar een V40 D2 momentum, maar wederom kwamen wij er qua (inruil) prijs helaas niet uit. De Hyundai dealer in Apeldoorn was ondertussen ook Nissan dealer geworden. Uiteindelijk een nieuwe Nissan Pulsar gekocht. Dezeis februari 2015 geleverd. Een geweldige ruimte in de auto en erg zuinig, gemiddeld 1 op 18 (op benzine, 115pk 1,2 / 4 cilinder) en een luxe uitvoering.
Maar...., na 6 maanden begon de ellende! Er is een resonantie in de auto gekomen. Niet vanuit de motor, maar waarschijnlijk vanuit het dashboard. Alles is eruit geweest, opnieuw geïsoleerd en vastgezet. Nissan NL is erbij geweest, een techneut van Nissan EU heeft er naar gekeken maar zonder resultaat. De auto heeft de afgelopen 7 maanden meer dan 30 dagen bij de garage gestaan

Bij Mudde en Kok op Urk een mooie V40 gevonden die aan mijn wensen voldoet, zeker ook qua prijs

Het is uiteindelijk een V40 T2 geworden van oktober 2015 met rond de 3.000km op de teller en komt van een Duitse Volvo dealer. Het is een Kinetic met business pack en winterline in osmium grey met 17" Freja velgen. Modeljaar 2016 met de nieuwe 2.0 motor en standaard een grote benzinetank. Helaas geen summum of r-design maar er moet wat te wensen overblijven

Afgelopen zaterdag de Nissan met 46.000km ingeleverd en de V40 in ontvangst genomen. Ik ben erg blij met de V40 en dat ik weer terug ben op het forum!
Wensen...? Uiteraard;
De 17" Freja velgen worden eind 2016 de wintervelgen
In 2017 18" zomervelgen
Sunblinds of ramen tinten
Sportpedalen
Zwarte hoogglans spiegelkappen (wrappen)
Diffuser hoogglans zwart wrappen
Dakdragers (iemand nog iets te koop..?)
Verlagen....?
Diffuser achter met dubbele uitlaat (de 'normale' versie). Waarschijnlijk gevalletje van blijven dromen

Tjonge, het is wel een lang verhaal geworden