Gisteravond even snel een V90 geconfigureerd die grofweg gelijk is aan de V70 Polar+ GT die ik binnenkort hoop te rijden.
Zat al snel tussen 60 en 65K met een T5 daar dat momenteel de kleinste benzineversie is. Da's toch wel een serieus verschil.
Maar heel zuinig op de V70 gaan zijn. Moet het volhouden tot aan het uitloopmodel van de V90. De V90 Polar+
Ik zit stiekum te azen op juist een V90 over 1.5 jaar die dan gebruikt op de markt komt, D4 graag met Thor lampen en wat sfeer verhogende zaken graag...oja indien mogelijk max 50k kilometer voor onder de 40k
@Huite: zie http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... eal1429792 of de prijslijst: http://volvocarstools.nl/media/pricelis ... vo_V90.pdf
Overigens, om op je openingspost terug te komen: absoluut is het natuurlijk geen kattepis (geldt trouwens ook voor mijn V70) maar eerlijk is eerlijk, o.a. op het gebied van veiligheid krijg je natuurlijk ook wat meer dan dat er nu in de V70 zit. In dat opzicht vindt ik de stijging acceptabel.
Laatst gewijzigd door jalex_h op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Ooit: Een kale 440 1.7 DL uit 1989, een flink aangeklede V40 2.0 uit 1996
V70 D4 GT Nordic+ met een aantal leuke dingetjes uit 2015 zie hier
Een rode V90 T4 Business Sportuit 2019
Huidig: XC60 Essential Fusion Red
Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt.
Ik heb ook de T5 al even door de configurator gehaald.
En idd tussen 60 en 65 K zit je snel.
Denk wel dat de T5 met ik geloof 254pk voor een benzine moter het minimun is voor een auto van het formaat V90.
Heb voor de gein de oefening op de Belgische website ook maar eens gedaan, een D4 AWD GT inscription komt op 58.500€, niet zoveel duurder dan de XC70 D4 AWD GT Summum was denk ik.
De goedkoopste V90 begint al vanaf 39.950€ !
Laatst gewijzigd door BlackcurrantV70 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
ik ben ook eerder benieuwd naar de praktische kant van de koffer.... met die afgeronde klep lijkt het me toch plaats inruilen voor 'design' en hij heeft allicht meer weg van een audi, dan van een ouwe getrouwe zweed.
ik zal het wel beter weten eenmaal ik ernaast sta
interieur ziet er dan weer wel klassiek volvo uit, helemaal geen overdaad aan knoppen en sleuven.
V70 - 2001 D5 163pk verkocht met 145k aan een vriend - terug gekregen met 285K klaar voor nog een ton V70 - 2008 2.0D verkocht = PSA motor is geen Volvo! / XC70 - 2002 D5 - automaat- 275K van de vrouw. / XC70 -2008 D5 185pk : 276K MY2008
V90 CC - 2017 D4 -* Polestar * - Close to all inclusive
John Deere 2140 - 1982 + Belarus LTZ 55 - 1993
Volgens de gegevens van Volvo is de V90 4.93m, dat is iets langer dan de V70.
De bagageruimte meet 560l/1526l, t.o.v. 575l/1600l voor de V70.
Wat mij betreft ook mooie getallen voor de V90. Hoe praktisch de V90 dan weer zal zijn is afwachten...
Saab 9-5 sedan 2.3t vector maptun stage1 2005
Seat Leon 1.6 sport-up
Traban 601 Ostermann cabrio