Vraagje over Premium sound

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
EwoutSchalkwijk
2nd Gear member
Contacteer:

Een misschien wat vreemde vraag over de geluidsinstellingen in m'n Premium audio set.

Ik kan het geluid regelen op drie manieren buiten de standaard instellingen zoals treble, bas, fader, PLII etc.
de extra instellingen zijn als volgt:

Bestuurder
Passagier
Achterbank

(Zie plaatje, maar dat is wel in het Noors)

Ik zou graag een instelling hebben zoals de achterbank maar dan voor voorin. Als je samen rijdt heeft er maar een de optimale instellingen, terwijl je soms beiden wil genieten van het beste.

In het elektronische boekje staat het volgende:

Geluidspodium2
De geluidsweergave is dusdanig in te stellen dat deze optimaal is voor de bestuurder, voor de inzittenden voorin of voor de achterpassa- giers. Kies een van de alternatieven onder
Audio-instellingen Geluidspodium.

Lees ik nou verkeerd dat er toch een instelling voor beide personen voorin zou moeten zijn?

Afbeelding

Groet,

Ewout
Laatst gewijzigd door EwoutSchalkwijk op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.reinemoen.net

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe."; - Albert Einstein
OGA244
8th Gear member

Dat is idd een rare, alleen 2 stoelen voor mist
Msuidgeest
Geartronic member
Contacteer:

Tenzij, ik roep maar wat, dat Volvo gedacht heeft dat de bestuurder zijn aandacht bij de weg moet houden en niet bij de stereo.
Mark

Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.

[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
EwoutSchalkwijk
2nd Gear member
Contacteer:

Msuidgeest schreef: Tenzij, ik roep maar wat, dat Volvo gedacht heeft dat de bestuurder zijn aandacht bij de weg moet houden en niet bij de stereo.
Maar die bestuurder wordt niet vergeten door Volvo. Die krijgt z'n eigen instelling, maar ik zoek meer een gedeelde met de voorpassagier.
Blijkbaar zit die mogelijkheid er niet op.

Waarschijnlijk een 'first world problem' :lol:
http://www.reinemoen.net

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe."; - Albert Einstein
MN-NL
5th Gear member

Dat is toch passagier lijkt me? Als je onder passagier instelt hoe je met zijn 2-en wilt luisteren klopt dat toch. Immers bij een passagier zit altijd ook nog een chauffeur =)
OGA244
8th Gear member

je hebt 3 opties,
1) l.v.stoel
2) achterbank
3) alle stoelen

alleen voor is naar mijn idee helemaal geen gekke wens
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”