ik zou met eerst een voorstellen Ik ben Aafko en woon momenteel in Leeuwarden.
Zoals de titel verraad ben ik op zoek naar een Volvo v50D R. Mijn budget is rond de 8000 Euro. Bij dit budget kom je natuurlijk uit bij een auto met veel ervaring. Na wat rond kijken kwam ik deze tegen LINK
Ik zou heel goed kijken naar de opties die erop staan.
90% klopt niet.
En persoonlijk vind ik het zonde om extra geld uit te geven voor R design. waarvan ik afvraag hoeveel r er van is.
Velgen bv, zijn geen r design volgensmij.
tevens twijfel over de volgende opties :
parkeersensor
regensensor
buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Navigatie staat er dan weer niet in genoemd, afvragend hoeveel je er aan hebt.
Wel bijna perfect nummer bord btw.
64-xx-gf
doe er 5 bij en had hem al gelijk gekocht
Volgens mij is hij ook verlaagd... weet niet zeker of de R standaard zover onderuit gezakt is, maar een R ook nog eens verlagen gaat praktische bezwaren geven.
Volgens mij is dit gewoon een originele R-design versie. Op de V50 was deze 17" Serapis de standaardvelg voor een R-design. Ook de bodykit, blauwe wijzerplaten, stuur met alu inleg, sportpedalen en de kleur van de middenconsole en deurgrepen en de stoelbekleding (geen leder trouwens) wijzen op een originele R-design.
Regensensor en inklapbare buitenspiegels heeft bijna elke V50 dacht ik. Enige vraag is of er parkeersensoren opzitten, dat is op de foto's moeilijk te zien.
Waarde hangt natuurlijk erg van de staat af. Bekleding lijkt niet helemaal fris meer. En heeft hij net groot oonderhoud gehad of niet? Wat is de staat van de banden? Bij dit soort kilometerstanden zou ik aanbevelen om een aankoopkeuring te laten doen door een Volvodealer.
Overigens is deze auto reeds verkocht vermoed ik.... laatste registratie was volgens de RDW op 28-03-2016. Kennelijk op 2e Paasdag verkocht.
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option (2020) Audi E-tron (2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
Ja is gewoon originele auto R-Design alles klopt, maar dat hij zo naar achteren hangt... dat hoort niet. Of hij is echt door zijn veringen gezakt of heel vreemd verlaagd. Voor lijkt hij namelijk stuk normaler te staan.
Kijk inderdaad even naar onderhoud, distributie riem check de airco of die nog werkt. Als hij inklapbare spiegels heeft, kijk even of die het nog doen en doe dat ook met die parkeersensoren. Loop ff om de auto heen en controleer of ze werken.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Summum schreef:
Regensensor en inklapbare buitenspiegels heeft bijna elke V50 dacht ik. Enige vraag is of er parkeersensoren opzitten, dat is op de foto's moeilijk te zien.
Nee. Ik heb geen regensensor.
En daarbij stond er : buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Regensensor was niet standaard, de momentum en summum hadden deze, rest van de uitvoering tegen meerprijs van € 175 yallies.
De bovengenoemde V50 staat als een Edition II op kenteken, wel met meer opties want de prijs € 7.900 hoger als die van een een Edition II. Lijken wel die standaard R-Design features.
Uitsluitsel is te krijgen door bij de bijrijders deur onder de a-stijl in de deuropening te kijken, daar staat met een sticker welke uitvoering het betreft.
Past: Volvo V50 2.4i Geartronic summum MY05
Volvo V40 D2 summum full options MY15
Toyota Avensis Wagon TA22 1.8i Terra Kouki '01
Toyota Corolla AE111 1.6i G6-R(ally) Zenki '99
Toyota Starlet EP81 1.3i Si Whiteline/Koni edition Zenki '91
Nou zal je vertellen dat in mijn C30 R-Design daar gewoon Kinetic stond omdat het een uitvoering was gemaakt door Volvo Nederland. Edition 2 met Winterline (xenon en stoelverwarming) staat in de deur dat het een Summum is, terwijl het dus een Edition 2 was.
In mijn V70 Polar + staat dan weer dat het een Summum is....
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Dat was niet typisch R-design, maar Summum. Zat namelijk niet bij mijn Momentum R-design. Later laten plaatsen.
Zie de 2 foto's van mijn V50. Ik heb hem laten upgraden naar brede Volvo letters en chroom strip
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik heb hem inderdaad niet gekocht toch voor een andere R gegaan Namelijk: Link. Ik weet niet hoelang hij er nog op staat dus ik ga ook even een foto plaatsen. Heb ongeveer 1000 euro van de vraagprijs af gekregen..Ookal moet de D riem over 20k
De 240K beurt kost dan ook ongeveer 1600 euro bij de Dealert (D riem, hulpriem, alle filters, aditief in de tank en roetfilter) Dus die korting kun je mooi daar voor uitgeven.
Past: Volvo V50 2.4i Geartronic summum MY05
Volvo V40 D2 summum full options MY15
Toyota Avensis Wagon TA22 1.8i Terra Kouki '01
Toyota Corolla AE111 1.6i G6-R(ally) Zenki '99
Toyota Starlet EP81 1.3i Si Whiteline/Koni edition Zenki '91