Probleem na update Sensus RTI (navigatie)

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
Denief
2nd Gear member
Contacteer:

Een tijdje terug heb ik mijn Sensus navigatie systeem geupdate met de toegestuurde dvd's van Volvo.

Nu ik mijn navigatie wil gebruiken merk ik dat ik wel steden kan invoegen maar geen straatnamen.
Alle letters staan grijs in het keuzewiel. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben gehad?
Op de kaart zelf staan de straatnamen wel. Dit probleem geld enkel voor België, buitenlandse straatnamen
kan ik wel ingeven.

Bestaat er een manier om de gps update nog is te laten lopen?
Swedish Designer Drugs…
Volvo V40 / T3 / Electric Silver / Momentum / Motion Pack / Taranis (zomer) & Segomo (winter) velgen / Led dagrijverlichting / …
mga1600
6th Gear member

Er bestaat vast en zeker een manier om terug te gaan naar de vorige versie van de kaarten, maar ik denk dat de dealer dat moet doen. Mijn Sensus systeem had, na een software-update door de dealer (en een reload omdat er probleempjes waren) ineens weer de vorige kaar-versie. Daarna moest ik de nieuwere kaarten dus weer opnieuw laden.
XC60 T6 Ultimate Dark my24
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Klinkt alsof het default land van de navi NIET op Belgie staat maar op bijvoorbeeld Nederland?
Check dat eens?
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Denief
2nd Gear member
Contacteer:

VolvoTech, waar kan ik dat checken? Als ik wil navigeren kies ik eerst het land, dan de stad en nadien de straat.
Land en stad lukt, op straat niveau heb ik voor België geen keuze. (Grijs, niet te selecteren).

Naar de dealer gaan is een optie, maar ik vertrek woensdag op reis en de dealer heeft geen tijd meer voordien,
ik had het dus graag zelf proberen oplossen.
Swedish Designer Drugs…
Volvo V40 / T3 / Electric Silver / Momentum / Motion Pack / Taranis (zomer) & Segomo (winter) velgen / Led dagrijverlichting / …
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

ah, je kiest al land, dan moet dat toch echt al goed zijn.
Dan ben ik ff leeg verder, geen idee!
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Plaats reactie

Terug naar “V40”