Ik zal mij eerst even voorstellen. Mijn naam is Remco, ben 29 en kom uit de omgeving van Alkmaar. Ik heb al een rijk auto verleden, eigenlijk allemaal saaie standaard auto's op mijn mooie(kwestie van smaak) E39 touring uit 2001 na dan. Na de meest stomme beslissing om deze auto te verkopen en ben per ongeluk bij een Mercedes c200 uit 2001 aangekomen...... Nooit moeten doen. Nu ik eindelijk toch eens een wat spannender auto wil kopen ben ik eens gaan rondkijken wat betrouwbaar is, comfortabel en veilig.
Na mijn zoektocht van 6 maanden naar een auto welke binnen mijn citerea viel ben ik een XC90 tegen gekomen, en waar ik aankomen donderdag een aankoopkeuring op wil laten doen. Het gaat om de volgende auto: http://ww3.autoscout24.nl/classified/28 ... AF-SM-TL-S& .Er zit ook nog een set 19 orginele volvo velgen bij met versleten zomerbanden. Ik laat deze keuring uitvoeren bij Svala in Haarlem en laat er dan gelijk een nieuwe APK opzetten. Tijdens de proefrit ben ik verder weinig geks tegen gekomen het enige was leek een fluittoon van Airco bij laag toerental.
De auto is goed onderhouden en alle grote reparaties als AWD, Balansas, Automaat en een nieuwe uitlaat zijn al gedaan in de afgelopen 50.000 km dus heb daar geen omkijken aan. De enige manco's die ik ben tegen gekomen zijn als volgt
- Staat op winterbanden , moeten eigenlijk een set zomerbanden onder
Beschadigde voorruit
CD wisselaar werkt niet
Rondom wat krasjes, en een rare beschadiging op de bumper achter(klein)
Dimlicht geeft een storing
Groetjes
Remco