multipoint of single point centrale vergrendeling ?

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
Herzie
1st Gear member

Hallo,

Even een snel vraagje : is de centrale vergrendeling van een V40 bj 1999 multipoint of single point ? Volgens de eerste bevindingen zou het single point zijn, aangezien de koffer en passagiersdeur geen centrale vergrendeling toelaten, maar er bestaan ook uitzonderingen waarbij een multipoint dit ook niet doet... iemand een idee ?

moet dit weten voor inbouwen van een afstandsbediening namelijk... is eenvoudiger met een multipoint namelijk

groetjes,

Herzie
CeeBee
5th Gear member

Geen idee wat je bedoelt, ik ken alleen single/multipoint injectie.
Wees eens iets duidelijker.
XC40 B3 Plus Dark
Afbeelding
theboz
2nd Gear member

als je nog geen afstandbediening heb moet je een motor in de l deur plaatsen
deze aansturen met je afstandbediening werkt de rest gewoon mee
als het goed is zit er in de kofferbak wel een motor anderes heeft de auto geen orginele centrale lock (motor kan stukzijn)
the boz
The Boz
Herzie
1st Gear member

Ik dacht eigenlijk dat de afstandsbediening gewoon de motor in de linkerdeur ("master") aanstuurde, en dat die op zijn beurt de andere motoren (deuren en achterklep) aanstuurt ?
Volgens wat ik kan vinden is het bij multipoint centrale vergrendeling mogelijk ook via de achterklep centraal te vergrendelen, waar dit bij single point niet mogelijk is. Dit is de algemene regel, maar er zijn blijkbaar uitzonderingen...
een link : (mag dit ?)
http://www.abacuscaralarms.co.uk/other_files/cdl.htm

blijkbaar bevat multipoint een actuator voor elke deur apart, terwijl single point één actuator bevat, die via gecomprimeerde lucht ook de andere doet werken ?

iemand ervaring met inbouwen remote control voor centrale vergrendeling in een V40 phase 1 ?

groetjes,

Herzie
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”