Koffer openen

De grotere Volvo's
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Volvo_Bjorn
3rd Gear member
Berichten: 281
Lid geworden op: 27.05.2016 - 20:34

Ik rijd nu een maandje ronde met mijn Volvo V60 D3 Summum. En wat een heerlijke wagen is dat toch. Ik vroeg me enkel één ding af. Wat ik vrij vervelend vind is dat ik steeds eerst op een knop moet duwen alvorens ik de koffer kan openen. Is het ergens in te stellen dat de koffer steeds toegankelijk blijft zonder eerst op een knop te moeten duwen. ik kan telkens weer naar binnen of op zoek naar mijn sleutel omdat ik dit vergeet.
-Volvo V60 D3 Momentum, Black
-Volvo V60 D3 Summum, Caspian Blue (Perte Total :( )
Gebruikersavatar
ufovolvo
4th Gear member
Berichten: 853
Lid geworden op: 11.08.2007 - 21:15
Locatie: drenthe
Contacteer:

Ach, als je vroeger de auto op slot had moest je toch ook de sleutel ophalen? Als de auto op slot staat kun je de koffer niet zonder 'm eerst van het slot te halen openen. Dat is toch wel zo veilig.

Toch snap ik je opmerking wel, om dat op sommige oudere andere auto's de koffer niet meeliep in de centrale vergrendeling. Maar - en ik ben er gelukkig mee - bij Volvo gaat echt alles op slot. Alleen wel een kleine opmerking, maar dat is bij de V70 (maar ik verwacht ook op de 60): heb je de koffer geopend met de drukknop op de sleutel en je doet 'm daarna weer dicht... dan gaat hij NIET automatisch weer op slot en moet je ook nog even op de sluitknop drukken.
V70 T4 Inscription Geartronic my2016
V70 2.4D Momentum Geartronic my2010
S80 D5 aut Kinetic my2005
Plaats reactie

Terug naar “De 60 - 70 - 80 en 90 series”