Ik volg dit forum al een tijdje en heb een XC90T8R van maart dit jaar.
Tijdens een vakantierit bleef mijn grote scherm vast staan en kon ik niets meer doen met o.a. de navi en temp. Stoppen om te tanken en nieuw starten en hij deed het weer.
Daarnaast bleef het volume van de audio hangen in een hele lage stand ook dit verdween na opnieuw starten.
Vorige weeek heeft de auto de nieuwste update gekregen maar wat schets mijn verbazing; alles is bij het oude qua layout ofwel geen gewone CC en ook geen Hold etc. Of de problemen over zijn weet ik niet want nog geen lange rit gehad.
De dealer houd vol dat de update is gelukt want er staan geen updates meer open maar hij vindt het ook vreemd dat ik niet de nieuwste functies heb.... De vraag ligt nu in Beesd.
Wat ook al vanaf levering niet lukt is ophalen updates en Apps via Wifi of telefoon.
Eerst dacht ik dat het lag aan mijn Iphone 5S want de 6 van de garage deed het wel maar ik heb nu een 6 en hij doet het nog steeds niet ofwel het grote scherm geeft internet, bellen, berichten aan maar binnenhalen ho maar. En de melding geen service blijft.
In ons gezin werk alleen de 6 van mijn oudste zoon die haalt wel binnen maar de 3 andere gezinsleden lukt het ook niet. Iemand van jullie een idee, de dealer lukt het ook al 3 maanden niet nl.
Raadsels rondom update en connect
-
- Starter
Ook mijn Brabantse dealer vertelde dat bij mijn D5 de laatste update geplaatst was.Maar ik twijfelde daaraan. Ik liet hem via mijn telefoon de beelden zien van de veranderde lay out bij leden(Hoepie) van dit forum na hun up date.
Toen gaf hij toe dat ze niet meer updaten omdat er grote problemen van komen.
Toen gaf hij toe dat ze niet meer updaten omdat er grote problemen van komen.