In mijn Volvo S80 van 2005 (net voor het nieuwe model) met 2.5t motor zit een LPG installatie van Vialle. De aansturing van de LPG installatie was op een zeer fragiele manier erbij geknutseld middels het versterken van een bobine signaal naar 12v. Omdat er nettere oplossingen zijn die stabieler werken ben ik nagegaan welke montage Vialle zelf voorschrijft. Jammer genoeg kom ik alleen installatietekeningen uit voor niet turbo's, maar hopelijk lijken deze erg op die van mijn S80.
Het doel: geschakelde 12v spanning vinden op basis van brandstofpomp (benzine), waarmee de lpg installatie (simpelweg de schakelaar) aangestuurd wordt.
Reeds gevonden informatie:
http://www.dcccl.nl/migrated/www.dcccl. ... 1416.0.pdf
http://www.vialleshop.de/skin/frontend/ ... 1282.1.pdf
Iemand toevallig een idee of ik middels het M12 relais op de goede weg ben en of deze er überhaupt zit?
Volvo S80 2.5T: Motorloopbeveiliging
- SanMercury
- 2nd Gear member
- Berichten: 114
- Lid geworden op: 24.12.2006 - 00:19
- Locatie: Houten
Volvo V70 TDI automaat
Volvo S70 TDI
Volvo S40 G3
Volvo 440 2.0i
Volvo 740 Turbo
Volvo S80 T6
Volvo 480 GT Turbo 3x
Volvo 240 Super Polar
Volvo S70 TDI
Volvo S40 G3
Volvo 440 2.0i
Volvo 740 Turbo
Volvo S80 T6
Volvo 480 GT Turbo 3x
Volvo 240 Super Polar
- SanMercury
- 2nd Gear member
- Berichten: 114
- Lid geworden op: 24.12.2006 - 00:19
- Locatie: Houten
Iemand? 

Volvo V70 TDI automaat
Volvo S70 TDI
Volvo S40 G3
Volvo 440 2.0i
Volvo 740 Turbo
Volvo S80 T6
Volvo 480 GT Turbo 3x
Volvo 240 Super Polar
Volvo S70 TDI
Volvo S40 G3
Volvo 440 2.0i
Volvo 740 Turbo
Volvo S80 T6
Volvo 480 GT Turbo 3x
Volvo 240 Super Polar