Dag heren, dames ook,
weet iemand of het glas van de achteruitkijkspiegel (buiten) geplakt is? Die van mij trilt behoorlijk tijdens het rijden en ik heb dus het idee dat het los aan het raken is.
Hoe verhelp ik dit?
Bij voorbaat dank.
Achteruitkijk spiegel
- De Don
- 4th Gear member
Het spiegelglas zit vast geklikt,even voorzichtig proberen of je het weer vast kunt drukken.
Het kan ook nog dat de hele spiegelbehuizing iets los zit,dit was bij mij toen het geval,daarvoor moet je aan de binnenkant van de deur even dat driehoekje loshalen boven het deurpaneel,dan kun je bij de borgmoer.
Het kan ook nog dat de hele spiegelbehuizing iets los zit,dit was bij mij toen het geval,daarvoor moet je aan de binnenkant van de deur even dat driehoekje loshalen boven het deurpaneel,dan kun je bij de borgmoer.
De Don® logisch™.
- JosW
- 5th Gear member
Toch wel prettig zo'n forum. Voor hetzelfde geld sloop je de hele spiegel omdat je niet weet hoe het intern in elkaar zit. Was inderdaad een kwestie van opnieuw vastklikken. Met dank aan De Don.
ex 240 sedan, ex 240 station Polar, ex V70 classic, ex V70 D Fasttech, ex V70 2.4D Volvotune, nu 2.0 T4 Polar+, Automaat. 2016.