Hallo,
Ik zal me even voorstellen. Ik ben nieuw op dit forum, maar wel reeds heel lang Volvo rijder.
Mijn eerste Volvo was een S40my01 1.9TD. Daar heb ik 4 jaar meegereden tot de C30 uitkwam.
Na lang twijfelen een C30 black edition 1.6Dbesteld en mee gereden voor 2,5 jaar. Toen bleek
dat we een kind verwachtten en dus was de C30 te klein. Dan een klein foutje gemaakt en een nieuwe
VW tiguan 2.0D R-line full option gekocht. Van in het begin waren we niet zo tevreden over de VW, want
het is geen Volvo. We hadden een heel ruime wagen, maar achteraf gezien hadden we toch beter een XC60
gekozen. Nu zijn we 6 jaar na aankoop en hebben we geen buggy & co meer nodig. Dus was de stap heel
snel gezet om terug naar Volvo te gaan.
Nu hebben we begin augustus een V40 My 17 besteld.
We kopen deze auto privé, dus zijn dit de gekozen opties:
V40 D2 geartronic
Ocean race (België)
Onyx black
17"portunus
Blond interieur
Light pack (met de nieuwe hamertjes van Thor)
Getinte ramen
Weglaten motorembleem
Climate comfort pack
Sensus pack
Versnellingspook met verlichting
Reservewiel (na de ervaring van een klapband de conclusie genomen dat je dan WEL nog ergens komt)
De auto is besteld op 3 augustus en wordt normaal volgende week (20 okt) geleverd.
Het lange wachten is dus bijna voorbij.
Mezelf even voorstellen
- hvt
- 5th Gear member
Welkom. Zo te zien een mooie V40.
Zal wel even wennen zijn een veel kleinere auto.
Staat natuurlijk tegenover dat het wel een Volvo is.
Succes met de laatste week wachten.
En natuurlijk niet vergeten foto's te plaatsen als je hem hebt.
Zal wel even wennen zijn een veel kleinere auto.
Staat natuurlijk tegenover dat het wel een Volvo is.
Succes met de laatste week wachten.
En natuurlijk niet vergeten foto's te plaatsen als je hem hebt.
V40 1997(MY1998), 1.8, 320000km, summergreen, LPG, ecc, cc, half leer, verlaagd, heldere donkere koplampen.
V70 2004, 2.4 (140pk), Black Sapphire, Thor 17", Eibach pro-kit -30, Xenon, vol leer, ecc, cc, schuif-kanteldak, spoiler, mistlampen, HP-speakers, CFE.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=50941
V70 2004, 2.4 (140pk), Black Sapphire, Thor 17", Eibach pro-kit -30, Xenon, vol leer, ecc, cc, schuif-kanteldak, spoiler, mistlampen, HP-speakers, CFE.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=50941