Ik ben nieuw op dit forum en heb uiteraard een prangende vraag

Heb een paar maanden geleden een V50 uit 2005 aangeschaft.
Ben er (uiteraard) erg tevreden over! (over mijn vorige V70 ook trouwens)
Enige nadeel vind ik het floating dashboard. Wel mooi enzo, maar een andere radio inbouwen gaat verdomde lastig
Ik wil heel graag handsfree kunnen bellen en ook mijn muziek van mijn telefoon streamen.
Dus....ik wil bluetooth op de audio set.
Niet geheel onbelangrijk...Er zit een basic systeem in.
Gisteren bij een auto-electronica zaak geweest en een audio aux-in adapter erin geplugd.
Deze : https://www.mbcaraudio.nl/aux-usb-inter ... results=18
Ben nog niet helemaal thuis in de audio-wereld, maar heb hem aangesloten op de CD-unit.
De normale radio plus cd en informatie display werken perfect en heb hiermee een AUX ingang gecreëerd. Hier dacht ik een parrot-bluetooth device op aan de kunnen sluiten...etc etc etc..
Ben bang dat het voor niets is geweest...want buiten de radio en cd-speler kan ik geen andere aux selecteren kwam ik achter.
Weet iemand of de uitgang van de cd speler omgezet kan worden bijvoorbeeld? (cd´s speel ik toch nooit af)
Of weet iemand een andere (betaalbare) oplossing om muziek te streamen (android telefoon) en middels bluetooth te kunnen bellen ???
Hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest met mijn uitleg en vraag en hoop zeer dat iemand op dit forum me een stapje verder kan brengen!!
thanks
Ron