Ik weet dat er hier een topic over loopt ,maar ik wil toch even iets kwijt hier.
Ik rij 2 jaar probleemloos rond met een gechipte T3 . Geen problemen tot vorige week onderhoud bij de 30000km stand.
Op de terugweg merkte ik dat hij minder agressief reed. Vandaag gebeld of ze misschien andere software hebben geladen en men vertelde mij dat er niets gebeurd is.
Toch vreemd dat met nieuwe olie en filters hij inhoud bij het optrekken.
Kan het zijn dat de dealer het zelfs niet weet en dat de software automatisch wordt ingeladen van het moment dat ie aan de computer hangt?
Toch vreemd.
inhouden na 30000km beurt
-
- 7th Gear member
Software wordt natuurlijk niet automatisch,s geladen..CHRISITO schreef: Ik weet dat er hier een topic over loopt ,maar ik wil toch even iets kwijt hier.
Ik rij 2 jaar probleemloos rond met een gechipte T3 . Geen problemen tot vorige week onderhoud bij de 30000km stand.
Op de terugweg merkte ik dat hij minder agressief reed. Vandaag gebeld of ze misschien andere software hebben geladen en men vertelde mij dat er niets gebeurd is.
Toch vreemd dat met nieuwe olie en filters hij inhoud bij het optrekken.
Kan het zijn dat de dealer het zelfs niet weet en dat de software automatisch wordt ingeladen van het moment dat ie aan de computer hangt?
Toch vreemd.
Samenloop van omstandigheden misschien?, van nieuwe olie en een filter gaat hij niet slechter lopen..
-
- 4th Gear member
Ik denk het ook r-drives. Dealer beweert van niet. Ik merkte het direct. Afspraak gemaakt om tuning terug te laden. Merk het vooral in zijn 6de dat het niet meer zo vlot gaat op de autoweg bij inhalen en hij is gulziger geworden.
- Joh@n
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Je hebt toch altijd een service 2.0 beurt? Volgens mij is dat altijd inclusief de meest recente software. Bij mij gaat er bij elke beurt in de D4 ook nieuwe software in namelijk.
-
- 4th Gear member
Mijn dealer is een onafhankelijke, geen officiële volvo dealer . Dus ik weet niet of hij het service programma van volvo volgens het boekje volgt. Mijn wagen is maar 2 uur binnen geweest voor het onderhoud. Ik hadden hem gevraagd het GPS te update maar blijkbaar hebben ze het niet gedaan...