Ik heb lampjes gezien die je kan plaatsen aan de onderzijde van de portieren. Als je de deur dan open doet en de binnenverlichting gaat aan dan projecteren de lampjes in de portieren een volvo logo op straat. Deze moet je dus op de deurschakelaar of bedrading aansluiten.
Kan iemand mij zeggen waar ik deze bedrading en schakelaar vind? En of dat wel kan bij een s60 van 06-2013.
En hoe ik dat kan aansluiten.
Als het niet kan koop ik dit setje lampjes niet.
Hoe lampjes in portieren plaatsen s60 2013?
- teebee
- 7th Gear member
Niet aanwezig onder de portieren?
Ik heb zgn 'grondverlichting' in de buitenspiegels welke aangaan bij ontgrendelen portieren, zou mogelijkheden kunnen bieden.
(ieder z'n smaak natuurlijk, maar het is wel een 'Subaru-sjonnie-effect')
Ik heb zgn 'grondverlichting' in de buitenspiegels welke aangaan bij ontgrendelen portieren, zou mogelijkheden kunnen bieden.
Laatst gewijzigd door teebee op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers !

Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208
-
- 2nd Gear member
Er zit geen normale schakelaar in de deur.
Zo'n schakelaar waarvanje vroeger het druk-stiftje zag zitten in de sponning heeft Volvo al jaren niet meer.....
De schakelaars zitten samen met de centrale vergrendeling verwerkt in het deurslot.
Dus ze zal moeten kijken of er ergens op de stekker(s) van het slot spanning staat na het ontgrendelen. (heb zo mijn twijfels of je er 12v gaat vinden). Als je grondverlichting in je spiegels hebt zou je het eventueel daar af kunnen tappen. Alleen gaan die dingen bij mij niet aan als ik het slot ontgrendel maar alleen na een druk op 'het gele knopje' van de afstandsbediening...

Zo'n schakelaar waarvanje vroeger het druk-stiftje zag zitten in de sponning heeft Volvo al jaren niet meer.....
De schakelaars zitten samen met de centrale vergrendeling verwerkt in het deurslot.
Dus ze zal moeten kijken of er ergens op de stekker(s) van het slot spanning staat na het ontgrendelen. (heb zo mijn twijfels of je er 12v gaat vinden). Als je grondverlichting in je spiegels hebt zou je het eventueel daar af kunnen tappen. Alleen gaan die dingen bij mij niet aan als ik het slot ontgrendel maar alleen na een druk op 'het gele knopje' van de afstandsbediening...

S80-2001- 2.4 Climate Line-NauticBlue/Antrhaciet
XC90-2004 - 2.9T6-NauticBlue/Oak.
XC90-2004 - 2.9T6-NauticBlue/Oak.
-
- 1st Gear member
Ik denk dat ik er toch geen lampjes inzet. Ben het bij nader inzien toch wel eens met teebee.
Dus er mag een slotje op.
Dus er mag een slotje op.
- teebee
- 7th Gear member
Goeie keuze Rutger 

Laatst gewijzigd door teebee op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.

-
- 5th Gear member
IK ben van mening dat het niet perse een jsonnie effect moet zijn.mijn a6 had het standaard,subtiel rood lampje zonder logo of trallala en dat was zeer handig in het donker.Als je ergens op een vreemde plek was bvb op vakantie in spanje waar er geen verlichting was,dan kon je rustig uitstappen en zag je waar je je voeten zetten.Heeft zeker zijn nut bewezen in da audi.Voor het nu achteraf in te bouwen als het niet origineel is,zou ik niet aan beginnen...teebee schreef: Niet aanwezig onder de portieren?
- teebee
- 7th Gear member
Ik mag hopen in die Audi niet standaard van die logo-dingen... want in dat geval zou er sprake zijn van een Audi-sjonnie-effect
De TS stelde een vraag mbt logo-projectie van onderuit de deuren. Het Sjonnie-effect zit m in het geprojecteerde logo.
Zoals aangegeven heb ik zelf 'normale' instapverlichting (grondverlichting) in de spiegels en dat is zeer praktisch.
Logo-projectie=sjonnie-effect

Zoals aangegeven heb ik zelf 'normale' instapverlichting (grondverlichting) in de spiegels en dat is zeer praktisch.
Logo-projectie=sjonnie-effect
Laatst gewijzigd door teebee op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.

- teebee
- 7th Gear member
Wil je een uitspraak van mij over jouw rode Audi-lampjes?
Weinig anders dan mijn 'normale' instapverlichting, alleen de kleur dan (overigens vrij typisch voor Audi)
Zoals gezegd zit het sjonnie effect in het te projecteren logo.
Is 'hot' bij van die "wannabee-racewagens", die veelal breder zijn dan lang, lager dan menig stoeprand, voorzien van knalpijp van minimaal 15cm doorsnee, achterspoiler à la super-handgreep en niet te vergeten een BH-tje aan de spiegel
Weinig anders dan mijn 'normale' instapverlichting, alleen de kleur dan (overigens vrij typisch voor Audi)
Zoals gezegd zit het sjonnie effect in het te projecteren logo.
Is 'hot' bij van die "wannabee-racewagens", die veelal breder zijn dan lang, lager dan menig stoeprand, voorzien van knalpijp van minimaal 15cm doorsnee, achterspoiler à la super-handgreep en niet te vergeten een BH-tje aan de spiegel

-
- 5th Gear member
Idd,maar ieder zijn eigen ding...Nu ik heb ook grond verlichting in de xc60 maar die word pas geactiveerd met de afstandsbediening,de grond verlichting van de audi onder in de deur gaat automatisch aan bij het openen van de deur...
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Het is inderdaad een extra verlichting ingebouwd in de onderkant van het plastic deurpaneel. Een goed werkend licht dat schijnt, daar waar je het nodig hebt als je de deur opent.
Dit in tegenstelling met de grondverlichting van de zijspiegels die werkt bij het ontgrendelen en flow me home.
In mijn S60 zit deze verlichting enkel in de de voorportieren.
In de V70 zit het in de vier portieren.
Ik heb een upgrade interieurverlichting, ik weet niet of deze grond verlichting deel uitmaakt van deze optie.
Zo is er ook verlichting onder de handgreep, dewelke de rommel in het bakje van de deuren verlicht, sfeerverlichting aan de voeten vooraan (in de V70 voor & achteraan) en een extra lampje in de bekerhouders.
Maar dit is gewoon licht en geen Logo dat op de grond geprojecteerd wordt.
Dit in tegenstelling met de grondverlichting van de zijspiegels die werkt bij het ontgrendelen en flow me home.
In mijn S60 zit deze verlichting enkel in de de voorportieren.
In de V70 zit het in de vier portieren.
Ik heb een upgrade interieurverlichting, ik weet niet of deze grond verlichting deel uitmaakt van deze optie.
Zo is er ook verlichting onder de handgreep, dewelke de rommel in het bakje van de deuren verlicht, sfeerverlichting aan de voeten vooraan (in de V70 voor & achteraan) en een extra lampje in de bekerhouders.
Maar dit is gewoon licht en geen Logo dat op de grond geprojecteerd wordt.
Laatst gewijzigd door Tandmac op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.