Wat is de beste keuze? Pak je die dingen er zo uit als je geen kinderstoel geinstalleerd hebt?
Ik heb leren bekleding.

Dat ligt dan wellicht nog aan het model auto icm het model/merk stoeltje. Bij ons gewoon geen succes, en geloof me, heb die geleiders echt meerdere malen zo ver mogelijk 'weggeduwd'. Als het goed had gepast een handige aanvulling, maar zeker niet noodzakelijk. Bij veel ander auto's (ook de nieuwe 90 serie) zitten er overigens hard plastic elementjes tpv de beugeltjes in de achterbank verwerkt, dat lijkt mij al werkbaarder.Hanegem schreef: Je moet de geleider gewoon diep genoeg weg duwen. Ik vind het een geweldig ding. Maar ieder zijn mening.
wat is veel goedkoper?Sander02 schreef: Ik heb een isofix stoel besteld, ff afwachten of er al geleiders bij zitten. Mocht je nog opzoek zijn naar een stoel, ik heb 'm veel goedkoper in Duitsland gevonden volgens mij via ebay of amazon.
De geleider diep wegdrukken? Je ziet dan nog wel de gehele voorkant toch? of kan die bij jou nog dieper? Die van mij kan niet echt diep dat die in de naad wegvalt, de uitsparing voor de metalen aansluiting wordt maar voor de helft gebruikt zeg maar. (de gleufjes in de geleider dus).Hanegem schreef: Ik heb de brede geleider. Gaat echt heel makkelijk en het beschermt je (leren) bekleding. Zitgedeelte een beetje naar beneden drukken eerst links en dan rechts en je schuift het er zo op. Haken zijn dan vrij om de geleiders vast te klikken. Als je het stoeltje er uit haalt, haal je ook zo de geleider weer weg. Kan het ook laten zitten, wanneer je hem diep genoeg hebt weggedrukt. Alleen die prinses van de erwt voelt dat dan wellicht nog.