Get!em schreef:
Het hangt er ook nog vanaf of je een groot reservewiel en/of grote tankinhoud hebt. Exacte details weet ik niet hoe de verschillen zijn. Wat ik wel weet is dat een dubbele of verhoogde laadvloer dan ineens hoog is en je ruimte sowieso beperkt (ook voor extra losse spullen).
De vlakke laadvloer bij neerklappen kan handig zijn, bijv met te schuiven materialen (bijv dozen en kratten), maar in de meeste gevallen gaat het om lading die sowieso lang en star is, dus de drempel wel kan overbruggen.
Ook met dozen of kratten is maar de vraag of het uiteindelijk handig is, want die kun je ook maar beperkt naast elkaar zetten (tetris in je auto, en dan ook nog met beperkte ingang, want de tildrempel is hoog). Al met al heb ik het niet.
Veel praktischer zaken die je overigens al bij bestelling van de auto moet aangeven voor grotere bagage:
-12v aansluiting in kofferbak
-neerklapbare passagiersstoel (lange lengte lading meenemen)
-En voor kinderen: uitschakelbare passagiersairbag + bevestigingspunten kinderstoel.
Tja, eerste zit er in, tweede en derde gingen niet in verband met reeds geproduceerd model.
Waren trouwens precies de opties welke ik verder had aangevinkt bij de auto, maarja....
Het was een afweging, Nieuw bestellen, paar maanden wachten en 22% bijtelling, of binnen een paar weken rijden en 21%