Ik heb een probleem de laatste maanden waarmee ik er tegen op zie om mee naar de dealer te gaan, omdat het niet altijd optreedt.
Als ik bel, handsfree uiteraard, en via sensus een nummer kies, al dan niet met spraak, of uit lijst, of whatever, dan hoor ik hem soms niet overgaan.
Echter , ik schijn wel degelijk te bellen en er wordt ook opgenomen maar ik hoor dat niet omdat het geluid dan over mijn telefoon loopt in plaats van over de speakers.
Hoewel ik dus mijn telefoon helemaal niet aanraak om een nummer te kiezen, loopt het geluid over de telefoon. Als ik dan een 2e of 3e keer bel, dan pakt hij hem wel via de speakers. Bij gebeld worden is dat probleem er niet.
Het probleem bestaat sinds enkele maanden. Ik heb een Galaxy Note 4 met Android 6.0.1 .
Het is enorm lastig, omdat ik soms wel 3 of 4x moet bellen, ophangen en weer bellen om handsfree iemand te kunnen horen.
Heeft iemand enig idee? Ik heb de telefoon al verwijderd en de V70 uit de telefoon gehaald en weer opnieuw gekoppeld maar xat helpt allemaal niet.
Het valt me overigens ook op dat als ik bel de display van mijn telefoon aan gaat. Maar misschien is dat normaal.
Alvast veel dank voor eventuele tips.