Mappen maken op USB
- ufovolvo
- 4th Gear member
- Contacteer:
De vraag is wat onduidelijk in deze omgeving... Natuurlijk kun je mappen maken op een USB stick, maar ik weet niet of de Volvo ze dan herkend, da's afhankelijk van welke versie van aansluiting je hebt. Is dat een achteraf ingebouwde achter een (HU) radio-cd-speler, dan kunnen de mappen wel (beperkt) worden herkend, mits de mapnamen maar met 01 tm 09 beginnen. Hij ziet ze dan als aparte "disks".
V70 T4 Inscription Geartronic my2016
V70 2.4D Momentum Geartronic my2010
S80 D5 aut Kinetic my2005
V70 2.4D Momentum Geartronic my2010
S80 D5 aut Kinetic my2005
- Longone
- 5th Gear member
Natuurlijk kan dat, ik heb 5 mappen met 5 soorten muziek.
De naam van de map komt in beeld als de afgespeelde MP3 geen album-naam heeft.
Met tools als MP3-tag kun je de MP3 album-naam bekijken, veranderen of verwijderen.
De naam van de map komt in beeld als de afgespeelde MP3 geen album-naam heeft.
Met tools als MP3-tag kun je de MP3 album-naam bekijken, veranderen of verwijderen.
- fret
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Ik heb een MY15 en heb weet ik hoeveel mappen op een 32GB stick. Per artiest en dan per CD en bij dubbelaars daar weer een niveau onder (CD1/CD2). Pakt hij allemaal gewoon. Hoewel als je specifiek een nummer wilt zoeken of plaat dat wat omslachtig is, maar ik zet hem altijd op shuffle. Als ik een specifiek nummer/cd wil, doe ik dat wel via spotify/bluetooth.
Zolang de USB maar FAT32 is...
Zolang de USB maar FAT32 is...
- Longone
- 5th Gear member
Je moet even het trucje weten:
De "Tune" knop (grote ronde knop rechtsboven) moet je 1 tikje draaien en dan drukken op "Ëxit" (de onderste helft van diezelfde knop).
Dan springt íe terug naar de hoofdmap en kun je een andere submap kiezen door 1 of meerdere tikjes te draaien en dan met "OK/menu" (de bovenste helft van diezelfde knop) te kiezen.
De "Tune" knop (grote ronde knop rechtsboven) moet je 1 tikje draaien en dan drukken op "Ëxit" (de onderste helft van diezelfde knop).
Dan springt íe terug naar de hoofdmap en kun je een andere submap kiezen door 1 of meerdere tikjes te draaien en dan met "OK/menu" (de bovenste helft van diezelfde knop) te kiezen.
- jeroenv_
- 2nd Gear member
Ik had vroeger ook alle muziek in mappen, maar liep dan tegen de beperkingen aan van het systeem.
Heb nu 4 mappen met in iedere map 999 nummers, en in de hoofdmap 1 random playlist per map.
Mijn oude topic gevonden: viewtopic.php?t=69367&highlight=
Daar staat ook de oplossing in.
Heb nu 4 mappen met in iedere map 999 nummers, en in de hoofdmap 1 random playlist per map.
Mijn oude topic gevonden: viewtopic.php?t=69367&highlight=
Daar staat ook de oplossing in.
Laatst gewijzigd door jeroenv_ op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
MY15 V40 D4 Business R-Design \\// Rebel Blue \\// Business Pack Connect \\// 18" mat black Bor velgen