Hallo allemaal,
Elders staat dit topic ook, maar ik zet hem ook hier, omdat hier vaak god en snel gereageerd wordt.
Zoals in de titel beschreven staat, heb ik een vraag over het handmatig schakelen. Meer over een tik bij het handmatig terugschakelen van 3 naar 2. Ik hoor en voel een lichte tik. Bij automatisch schakelen merk ik het af en toe. Met name als de bak van 3 naar 2 schakelt en ik op dat moment gas geef. Ook al is dat niet heftig gas geven.
Mijn vraag is, waar komt die tik vandaan? Zijn motorsteunen of baksteunen de eerste verdachten? De GT schakelt prima. De auto is uit 2005 en heeft vandaag de 388.000 overschreden.
Ik hoor graag van jullie. Vrijdag gaat de auto naar de garage. Ik geef graag hints in de goede richting.
V70 D5 GT. Vraagje over handmatig schakelen.
- evert65
- 6th Gear member
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: 01.03.2012 - 23:03
- Locatie: Gelderse Vallei
Ik denk dat je brein aan het slijten is
Heb je al eens een flush gedaan? Ga eens praten met de expert: Gery Slot
www.powerflush.nl
Succes
Heb je al eens een flush gedaan? Ga eens praten met de expert: Gery Slot
www.powerflush.nl
Succes
keep calm!, your randomizer is running
- sander69
- 3rd Gear member
- Berichten: 498
- Lid geworden op: 09.11.2013 - 20:10
- Locatie: Zwolle
Misschien een domme vraag, maar een V70 GT?
waar staat die GT voor; wat voor uitvoering is dat?
waar staat die GT voor; wat voor uitvoering is dat?
Volvo 245 GLT 2.1 turbo 1983
Volvo V70 2.3 R AWD Black 1997
Volvo C70 cabrio 2.4 D5 GT Summum 2007
Volvo XC90 2.4 D5 GT black 2004
Saab 900 classic coupe Aero FPT 1992
Volvo V70 2.3 R AWD Black 1997
Volvo C70 cabrio 2.4 D5 GT Summum 2007
Volvo XC90 2.4 D5 GT black 2004
Saab 900 classic coupe Aero FPT 1992
- sander69
- 3rd Gear member
- Berichten: 498
- Lid geworden op: 09.11.2013 - 20:10
- Locatie: Zwolle
ah op die fiets.peterp schreef: GearTronic (automaat)
dan heb ik ook een V70 GT...

Volvo 245 GLT 2.1 turbo 1983
Volvo V70 2.3 R AWD Black 1997
Volvo C70 cabrio 2.4 D5 GT Summum 2007
Volvo XC90 2.4 D5 GT black 2004
Saab 900 classic coupe Aero FPT 1992
Volvo V70 2.3 R AWD Black 1997
Volvo C70 cabrio 2.4 D5 GT Summum 2007
Volvo XC90 2.4 D5 GT black 2004
Saab 900 classic coupe Aero FPT 1992
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 26903
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Als je zelf kan schakelen is het inderdaad ook een GT, zo niet de "gewone" automaat
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- sander69
- 3rd Gear member
- Berichten: 498
- Lid geworden op: 09.11.2013 - 20:10
- Locatie: Zwolle
yep, kan ik.fredhead schreef: Als je zelf kan schakelen is het inderdaad ook een GT, zo niet de "gewone" automaat
automatisch of manual.
Volvo 245 GLT 2.1 turbo 1983
Volvo V70 2.3 R AWD Black 1997
Volvo C70 cabrio 2.4 D5 GT Summum 2007
Volvo XC90 2.4 D5 GT black 2004
Saab 900 classic coupe Aero FPT 1992
Volvo V70 2.3 R AWD Black 1997
Volvo C70 cabrio 2.4 D5 GT Summum 2007
Volvo XC90 2.4 D5 GT black 2004
Saab 900 classic coupe Aero FPT 1992