Excel ritregistratie

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
Puppey
1st Gear member

Hallo,

Deze week heb ik een nieuwe V40 Nordic+ besteld als lease-auto. Bright Silver metallic met extra getint glas achter en een Park Assist camera. Na een uitstapje naar Peugeot (508SW) nu weer terug bij Volvo.

In de folders en op internet las ik dat je m.b.v. Volvo on Call een Excel-rittenregistratie kan downloaden. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee en weten jullie of de verkregen spreadsheet voldoet aan de eisen (adresgegevens bestemming, gereden route e.d.) van de belastingdienst?

Grt Puppey
V50 1.6D MY08 - Edition II - Black Sapphire Metallic - Leder Off Black - 17"; Spartacus
henkchroom
3rd Gear member
Contacteer:

Ik heb net even gekeken. in de Excel-lijst staan alle gegevens, behalve de gereden route.Wel het aantal gereden kms.
Hij noteert het eind- en startpunt aan de hand van het starten en uitzetten van de motor.
hvt
5th Gear member

henkchroom schreef: Ik heb net even gekeken. in de Excel-lijst staan alle gegevens, behalve de gereden route.Wel het aantal gereden kms.
Hij noteert het eind- en startpunt aan de hand van het starten en uitzetten van de motor.
Als ik het zo lees, hetzelfde als mijn ingebouwde fleetlogic van TomTom.
En deze voldoet aan de eisen van de Belastingdienst.

Deze noteert bij elke keer aan en afzetten van de motor: de start en stop datum/tijd, ritsoort (zakelijk/privé), gereden km, km stand en door GPS verkregen adres.
V40 1997(MY1998), 1.8, 320000km, summergreen, LPG, ecc, cc, half leer, verlaagd, heldere donkere koplampen.
V70 2004, 2.4 (140pk), Black Sapphire, Thor 17", Eibach pro-kit -30, Xenon, vol leer, ecc, cc, schuif-kanteldak, spoiler, mistlampen, HP-speakers, CFE.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=50941
mga1600
6th Gear member

Je moet hè gegevens alleen wel tijdig overpompen naar Excel, de gegevens is maar een beperkte tijd beschikbaar. Ik meen net iets meer dan een maand, voor het overige is de informatie compleet.
XC60 T6 Ultimate Dark my24
fret
3rd Gear member
Contacteer:

Ik meen net iets meer dan een maand
In de recente app update is de downloadtermijn van 40 naar 100 dagen gegaan. Als je bij elke rit aangeeft of het zakelijk of privé is, kan je de gegevens dus prima gebruiken. Zoals gezegd; data is van begin- naar eindpunt, ongeacht de route.

De kolommen die worden geëxporteerd:
category;started;start odometer;start address;stopped;end odometer;end address;duration;distance;fuel consumption;titel;user notes
C40 TWIN MOTOR ULTIMATE - MY2024 - Daytona Violet Metallic - 20" velgen
Volvo XC40 D4 AWD R-Design Intro Edition - MY2018 - Bursting Blue - 20" velgen
Volvo V40 D4 Polestar optimized - MY2015 - Black - 18" Heico Volution X jetsers
Afbeelding
Puppey
1st Gear member

Dat klinkt goed!! Ik ga m'n huidige app dan nog even paar maandjes verlengen en daarna 'gratis' via de Volvo on Call-app. Alleen eerst nog ff navragen wat de levertijd is van de V40 D2, want dat ben ik vergeten te vragen ...

Bedankt voor jullie reacties!
V50 1.6D MY08 - Edition II - Black Sapphire Metallic - Leder Off Black - 17"; Spartacus
Plaats reactie

Terug naar “V40”