Hallo allemaal,
Kan iemand mij helpen aan een boekje van de 460 of aan een zekeringsschema van een GLE inj. aut. (modeljaar 1991) ?
En mocht iemand dit lezen.... mijn kofferbakverlichting brandt alleen zolang de binnenverlichting brandt. Is dit normaal of zit er ergens een schakelaar dat ik de kofferbakverlichting kan laten branden zodra ik de kofferdeksel opendoe?
B.v.d.
Boekje 460
-
- 4th Gear member
Hoi Maurice,
Ik heb een 440 uit 1993 en bij mij gaat de kofferbakverlichting gewoon aan als ik de kofferbak open maak. Heb je de binnenverlichting wel op de "deur-stand" staan waarbij die reageert op het openen van de deuren? Ik geloof dat je daarvoor het knopje helemaal naar voren moet zetten.
Anders misschien eens kijken of de schakelaar in de kofferbak niet kapot is, of vuil dat die blijft hangen of zo?
Ik heb een 440 uit 1993 en bij mij gaat de kofferbakverlichting gewoon aan als ik de kofferbak open maak. Heb je de binnenverlichting wel op de "deur-stand" staan waarbij die reageert op het openen van de deuren? Ik geloof dat je daarvoor het knopje helemaal naar voren moet zetten.
Anders misschien eens kijken of de schakelaar in de kofferbak niet kapot is, of vuil dat die blijft hangen of zo?
Volvo V50 DRIVe S/S Pro Edition R-Design 2012, Winterline, Black Sapphire Metallic, trekhaak, sunblinds.